عرضه فراوان مرغ منجمد با کیفیت و قیمت مناسب از امروز

وزیر صمت با بیان اینکه از امروز کار توزیع مرغ منجمد نیز با کیفیت و تناژ مناسب آغاز می‌شود، گفت: عرضه مناسب مرغ منجمد باعث تعادل در قیمت و فرونشست هیجانات خرید خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از وزارت صمت؛ علیرضا رزم‌حسینی در نشست مشترک با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و معاونان این وزارتخانه که در خصوص تنظیم بازار کالاهای کشاورزی برگزار شد، مهمترین مسئولیت بخش اقتصادی دولت را تأمین معیشت مردم به خصوص در شرایط جنگ اقتصادی کنونی دانست و اظهار داشت: هماهنگی و تعامل بسیار خوبی میان وزارت صنعت، معدن وتجارت و وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد که این جلسه نیز به منظور انسجام بیشتر برگزار شده است.

وی ستاد تنظیم بازار را هماهنگ کننده دستگاه‌های مرتبط در امر تنظیم بازار دانست و ادامه داد: جلسات این ستاد با حضور همه اعضای مؤثر به صورت منسجم، منظم و هفتگی تشکیل می‌شود.

مدیریت خرید هیجانی مردم در فصول پرتقاضا با انسجام بین بخشی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به اینکه در ایام عید و مناسبات مختلف به دلیل افزایش تقاضا هیجانات مردم در خرید (خرید هیجانی) نیز بیشتر می‌شود، گفت: با برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار و انعقاد جلسات مختلف تخصصی با دستگاه‌های ذیربط و انسجام بین بخشی که جلسه امروز نیز در همین راستا بوده است، هیجانات بازار مدیریت و تعدیل می‌کنیم.

رزم حسینی با اعلام اینکه وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تأمین به موقع مرغ اقدام می‌کند، اضافه کرد: وزارت صمت نیز با در اختیار داشتن شبکه توزیع ۳ میلیون نفری صنفی، هماهنگی با شرکت‌های تعاونی مختلف اعم از کارکنان، نیروهای مسلح، بسیج اصناف، تشکل‌ها و شبکه‌های مردم محور کار توزیع را بصورت مناسب انجام می‌دهد.

عرضه فراوان مرغ منجمد با کیفیت و قیمت مناسب از امروز

وی با اعلام اینکه از امروز کار توزیع مرغ منجمد نیز با کیفیت و تناژ مناسب آغاز می‌شود، تصریح کرد: عرضه مناسب مرغ منجمد باعث تعادل در قیمت و فرونشست هیجانات خرید خواهد شد.

وزیر صمت همچنین با تاکید بر اینکه سیاست‌های تنظیم بازار تداوم دارد، بیان کرد: سیاست وزارت صمت وفور کالا در کشور در کنار عرضه مناسب است.

رزم حسینی با اعلام اینکه افزایش تولید در اقلام مورد نیاز مردم در حال انجام است، گفت: پیش بینی مواد اولیه مورد نیاز و تسهیل مقررات و فرآیندها شده است.

وی تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده و وفور و عرضه مناسب، خرید هیجانی مردم به حداقل ممکن می‌رسد و بازار تثبیت خواهد یافت که هم اکنون نیز این مورد در حال انجام است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =