اجرای طرح زندان هوشمند به زودی/ اجرای فناورانه سند تحول قضایی

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور: به زودی طرح زندان هوشمند اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمدمهدی حاج محمدی در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با کمک شرکت‌های دانش بنیان و راه اندازی مرکز نوآوری‌های سازمان زندان‌ها به زودی طرح پایلوت زندان هوشمند اجرا و مرکز نوآوری‌های سازمان زندان‌ها افتتاح خواهد شد.

محمد مهدی حاج محمدی افزود: تحقق این تحول نیازمند به استفاده از حوزه فناوری و تکنولوژی‌های نوین است و سازمان زندان‌ها با انعقاد این تفاهم نامه وارد عصر جدیدی در اجرای سند تحول خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرط لازم و مورد نیاز، یعنی حاکمیت حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از دانش و تکنولوژی‌های روز، محقق شود و سازمان زندان‌ها وارد عصر جدید اجرای فناورانه و دانش محور سند تحول گردد.

رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: انتظار می‌رود با امضا تفاهمنامه و شروع همکاری، اجرای طرح پایلوت زندان هوشمند با کمک شرکت‌های دانش بنیان و راه اندازی مرکز نوآوری‌های سازمان زندان‌ها آغاز و در کوتاه مدت محقق گردد.

سید محمد صاحبکار معاون راهبردی قوه قضائیه نیز در این مراسم با اشاره به سند تحول قضائی که توسط آیت الله رئیسی ابلاغ گردیده، اظهار داشت: این سند بر اساس لزوم تحولات نوآورانه و فناوری‌های نوین تدوین شده و همکاری معاونت علمی و فناوری از بخش‌های مختلف قوه قضائیه شروع و از امروز در سازمان زندان‌ها نیز کلید خورد.

وی گفت: قوه قضائیه، بر اساس خدمات محوری اداره می‌شود و هر گونه ارائه بهتر این خدمات موجب توسعه عدالت در جامعه خواهد بود.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =