انفجار نارنجک دست ساز در منزل مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار نارنجک دست ساز در یک منزل مسکونی و مصدومیت دو جوان خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی با اشاره به حادثه انفجار در یک منزل مسکونی اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰ امشب حادثه  انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان هاشمی قبل از خیابان جیحون، کوچه هلالی، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد که در پی آن بلافاصله ایستگاه شماره ٨۵ به محل حادثه اعزام شد.

 وی با بیان اینکه محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود؛ افزود: در این حادثه دو جوان ٢۴، ٢۵ ساله در حین حمل نارنجک دست ساز از پله های ساختمان سقوط کردند البته هنوز هم مشخص نیست که آنها زمین خوردند یا نارنجک از دستشان به زمین افتاده است، در نهایت بر اثر این حادثه مواد محترقه دست ساز منفجر و خساراتی به منزل وارد شده بود؛ همچنین در پی این حادثه هر دو جوان از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شدند که به اورژانس انتقال یافتند.   

سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین در ادامه یادآور شد: امروز ٣۵٠٠ آتش نشان در محلات، خیابان‌ها و معابر پرتردد آتش نشانی و با استفاده از ظرفیت جایگاه‌ها و خودروهای آتش نشانی تهران مستقر شدند که براساس گزارشات رسیده از ساعت ١٨ تاکنون حدود ٧٠ مورد آتش سوزی و حریق اعلام شده که اغلب این حوادث ماموریت های معمول سازمان آتش نشانی است.  

به گفته ملکی، این حوادث از جمله آتش سوزی منازل، فضای سبز، ضایعات، سطل مکانیزه و... بودند که البته این حوادث نسبت به روزهای گذشته کمی بیشتر بود.  

سخنگوی سازمان آتش نشانی کشور یادآور شد: خوشبختانه تاکنون در هیچ یک از موارد اعلام شده به آتش نشانی تهران مورد مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده است و ماموران آتش نشانی همچنان در محلات مورد نظر در حال ماموریت و امدادرسانی هستند.  

انتهای پیام/

کد خبر: 1091200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =