امیدواری رئیس سازمان انرژی اتمی در آستانه میلاد قطبِ عالمِ امکان

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور یک پیام نوروزی گفت: امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی اکبر صالحی،با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی، گفت: امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دل‌های همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.

در پیام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:

ناگفته پیداست که اینجانب و بسیاری از دلباختگان و عاشقانِ فرهنگ و تمدّن ایرانی – اسلامی در آستانۀ ورود به آخرین سالِ قرنِ حاضر و آغاز فصل جدید، احساسی دوگانه و ناهمگون را تجربه می‌کنیم. براستی چگونه می‌توان همچون سال‌های گذشته، با اطمینان خاطر و شادی مستانه از طلوعِ خورشیدِ حیات بخش بهار سخن گفت و تصویرِ جمع قابل توجهّی از هموطنان عزیز از جمله هنرمندان، ورزشکاران و اهالی اندیشه و سیاست را از نظر دور داشت که در کمندِ این ویروسِ منحوس گرفتار آمدند و رُخ در نقابِ خاک کشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی، به نمایندگی از سوی خانوادۀ بزرگ و افتخارآفرینِ صنعت هسته‌ای، مراتب همدردی عمیق خود را به پیشگاه خانواده‌های مکرَّمِ جان باختگانِ سال ۱۳۹۹ خورشیدی اعلام نموده و برای همۀ درگذشتگان علوّ درجات و برای وابستگان و دلبستگانِ آنان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم. امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دل‌های همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.


بیا که خاکِ رَهَت لاله زار خواهد شد
زبَس که خونِ دل از چشمِ انتظار چکید

گذشت عمر و به دل عشوه میخریم هنوز
که هست در پی شامِ سیاه، صبح سپید

انتهای پیام/

کد خبر: 1091333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =