آغاز نه چندان خوب سال ۱۴۰۰ برای لژیونرها

اگرچه تیم شجاع خلیل زاده موفق شد به فینال جام حذفی قطر راه یابد اما اولین روز سال ۱۴۰۰ برای لژیونرهای فوتبال کشورمان چندان خوب نبود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آغاز سال ۱۴۰۰ برای لژیونرهای فوتبال کشورمان که در کشورهای مختلف جهان فعالیت دارند چندان خوب پیش نرفت و بجز تیم الریان قطر که شجاع خلیل زاده را در اختیار دارد توانست در جام حذفی این کشور فینالیست شود و دیگر فوتبالیست‌های ایرانی روز خوبی را تجربه نکردند. این دیدارها شب یکشنبه اول فروردین ماه برگزار شد و در ادامه به نتایجشان مروری می‌اندازیم.

نیمکت نشینی بیرو و گوچی

هر چند تیم فوتبال آنتورپ توانست برابر بروژ با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد اما در این بازی که در چارچوب هفته سی و یکم لیگ بلژیک برگزار شد، علیرضا بیرانوند را در ترکیب تیمش جایی نداشت و روی نیمکت بود.

در هفته بیست و هفتم لیگ هلند نیز تیم زووله در روزی که رضا قوچان نژاد را روی نیمکت خود داشت، با نتیجه دو بر یک برابر ونلو به برتری رسید.

شکست سنگین برای امیر، علی و سعید

در هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال، ماریتیمو با نتیجه ۴ بر صفر برابر فالامیکائو شکست سنگینی را پذیرفت. در این بازی امیر عابدزاده در ترکیب اصلی قرار داشت و علی علیپور از دقیقه ۶۴ وارد زمین شد. تیم مارتیمو در رده شانزدهم جدول قرار دارد و این روزها اوضاع خوبی را تجربه نمی کند.

همچنین در هفته پایانی سوپر لیگ دانمارک، تیم ویلد بولد در حضور کامل سعید عزت الهی در ترکیب اصلی نتیجه ای بهتر از شکست ۵ بر صفر مقابل میدتیلند به دست نیاورد تا به حضور در رده دهم لیگ دوازده تیمی رضایت دهد. سعید و یارانش حالا برای ماندن در این رده از رقابت‌ها، بایستی در دیدارهای حذفی شرکت کنند.

الهیار و شهاب مانع باخت تیمشان نشدند

طی هفته نوزدهم لیگ اوکراین دو تیم کولوس و زوریا لوهانسک به مصاف هم رفتند که الهیار صیادمنش در ترکیب اصلی زوریا حضور داشت و شهاب زاهدی نیز از دقیقه ۶۸ برای این تیم وارد میدان شد. در پایان این رقابت، تیم کولوس یک بر صفر به پیروزی رسید.

شجاع تنها پیروز روز عید

تیم الریان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی قطر توانست ۳ بر یک الغرافه را شکست دهد تا در دیدار پایانی، برابر الوکره قرار گیرد. شجاع خلیل زاده در ترکیب اصلی الریان حضور داشت.

کریم هم باخت

در چارچوب مسابقات سوپر لیگ یونان که با حضور شش تیم برتر جدول رده بندی برگزار می شود، تیم آاک در حضور ۹۰ دقیقه ای کریم انصاری فرد مقابل پائوک تن به شکست ۳ بر یک داد تا همچنان در رده چهارم بماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =