زمان برگزاری آزمون دستیاری هفته آینده مشخص می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام زمان برگزاری چهل و هشتمین آزمون دستیاری در هفته دوم فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام زمان برگزاری چهل و هشتمین آزمون دستیاری در هفته دوم فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

سعید هاشمی ضمن بیان این مطلب در خصوص زمان دقیق برگزاری چهل و هشتمین آزمون دستیاری اظهار کرد: زمان دقیق برگزاری این‌ آزمون تا هفته آینده مشخص خواهد شد و داوطلبان می توانند از طریق سایت معاونت آموزشی یا مرکز سنجش آموزش پزشکی از تاریخ برگزاری آزمون اطلاع کسب کنند.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت زمان برگزاری آزمون دستیاری سال ۱۴۰۰ داوطلبان که قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزاری شود به دلیل اعتراض برخی داوطلبان و با دستور وزیر بهداشت تعویق افتاد و برگزاری آن به ۲۰ فروردین موکول شد که این تاریخ نیز با حکم دیوان عدالت اداری تاکنون متوقف مانده و ابهام در زمان برگزاری آزمون وجود دارد.

 زمان دقیق برگزاری آزمون دستیاری سال ۱۴۰۰ در حالی قرار است هفته آینده اعلام شود که حدود یک هفته پیش دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با انتشار فایل صوتی اعلام کرد که تا پایان روز ۲۷ اسفند نتیجه قانونی اعتراضات در خصوص زمان برگزاری این آزمون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =