طراحی سامانه‌ای برای آگاهی دانشجویان علم و صنعت از نیازهای صنعت

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت در حال طراحی سامانه‌هایی است تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زمان تصویب پایان نامه‌های خود از نیازهای صنعت مطلع شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، امیرحسین دوایی گفت: دانشگاه علم و صنعت در حال طراحی سامانه‌هایی است تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زمان تصویب پروژه‌ها و پایان نامه‌های خود از نیازهای صنعت مطلع شوند.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: ما نیز تمام نیازهایی که صنعت به ما اعلام کرده است را در اختیار گروه آموزشی می‌گذاریم تا زمانی که می‌خواهند پروژه‌های خود را تصویب کنند، توجه به این نکات داشته باشند و سعی کنند از این مجاری به ارائه پایان نامه بپردازند.

دوایی تصریح کرد: باید به این نکته توجه کرد که ساماندهی فعالیت‌هایی که در قالب پروژه‌ها و رساله‌ها انجام می‌شود در یک قالب دراز مدت می‌تواند به حل مسائل کشور بیانجامد.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه اگر مسائل جامعه در قالب یک پایان نامه قابل حل بود، که ما به آن مسئله نمی‌گفتیم زیرا تا کنون رفع شده بودند؛ افزود: برای اینکه دانشگاه نقش آفرینی جدی کند نیاز است تا اعضای هیئت علمی که در ارتباط با صنعت هستند، امکاناتی داشته باشند تا بتوانند مجموعه‌ای از پایان نامه‌ها را طی سال‌های متمادی دنبال و به حل مشکلات کشور کمک کنند، اما اینکه ما انتظار داشته باشیم با هر پایان نامه یک مشکل از کشور رفع شود، نمی‌گویم امکان پذیر نیست، اما بسیار محدود است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =