مجموعه داستان «رد پاهای روی آب» منتشر شد

مجموعه داستان «رد پاهای روی آب» نوشته جمعی از نویسندگان توسط نشر صاد منتشر شد. کتاب شامل ۶ داستان با محوریت چالش‌های آدمی در مواجهه با ایمان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی نشر صاد، مجموعه داستان «رد پاهای روی آب» به‌قلم تیمور آقامحمدی، سیدمیثم موسویان و مرتضی فرجی است که در ۱۳۴ صفحه از سوی نشر صاد در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این کتاب مجموعه ۶ داستان با محوریت چالش‌های آدمی در مواجهه با «ایمان» است.

بازگو کردن مباحث دینی و معنوی در قالب داستانی امروزی و تکنیکال، شخصیت‌پردازی درست و کمال یافته، زبان شناسنامه‌دار راوی داستان‌ها همه از نقاط قوت داستان‌های این مجموعه هستند که بستر خوانشی به سزا از امور معنوی و اخلاقی را برای مخاطب حرفه‌ای داستان فراهم آورده است.

گزیده‌ای از کتاب به شرح زیر است:

حالا که اسکندری و بهمنی مرده‌اند، راحت‌تر می‌توانم دربارهٔ آن روز شوم و سعد بگویم و بگویم که چطور همه تا آستانهٔ مرگ رفتیم. اسکندری که آن بنای یادبود را ساخت و به احدی دلیلش را نگفت، دستم آمد که من هم باید حالاحالاها آن حکایت را درز بگیرم، ازطرفی هم نمی‌خواستم بهمنی یقه‌ام را بگیرد که چه‌کار به کار دخترم داری؛ حالا که هر دو به طریقی مرده‌اند، می‌گویم که‌چه بر ما گذشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =