وقوع ۱۸ تصادف جرحی و فوتی در تهران

کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: روز گذشته دو تصادف منجر به فوت و ۱۶ تصادف منجر جرح در تهران رخ داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمد سرهنگ کاشفی کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره تصادفات روز گذشته تهران اظهار کرد: در روز پنجم فرودین سال ۱۴۰۰ تعداد ۲ فقره تصادف منجر به فوت و تعداد ۱۶ فقره تصادف منجر به جرح در سطح معابر شهر تهران به وقوع پیوست.

وی با اشاره به تصادف فوتی اول ادامه داد: مقارن ساعت ۶:۴۰ در شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله محدوده مرزداران یک دستگاه سواری چری با یک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه تاکسی پژو برخورد کرده که متاسفانه راننده پژو تاکسی در محل فوت می‌کند.

کاشفی در خصوص تصادف دوم افزود: در تصادف فوتی دوم در جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام محدوده خیابان شهید تیموری یک دستگاه سواری متواری با یک عابر پیاده مذکر حدود ۷۵ساله برخورد کرده که عابر پیاده در محل فوت می‌کند.

کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: توصیه ما به شهروندان این است که هنگام توقف در محورهای بزرگراهی حتماً نسبت به ایمن‌سازی محل توقف و نصب علائم ایمنی تا فاصله ۷۵ متری اقدام لازم را داشته باشند. همچنین عابرین پیاده از محورهای بزرگراهی تردد نداشته باشند و در صورت ضرورت حتماً از معابر مجاز از قبیل پل‌های عابر پیاده تردد کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =