ترافیک در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان اما در آزادراه قزوین - کرج ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز به آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور اشاره و بیان کرد: در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس. آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم اما تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.
وی یادآور شد: محورهای شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود است؛ همچنین محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دوطرفه انجام می‌شود. ترافیک در همه جاده ها روان و بدون مشکل بوده و به جز مسیر جاده شهداد به نهبندان و خرم آباد پلدختر، تمامی جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

به گفته این مقام مسئول وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارندگی در برخی استان های کشور نیز گفت: از رانندگان می خواهیم در این شرایط اصول ایمنی را رعایت کنند و هنگام رانندگی در جاده دقت و احتیاط کامل داشته باشند زیرا بارندگی موجب لغزندگی جاده ها و وزش باد نیز باعث بروز گرد و خاک در مسیر می شود و این عوامل می تواند منجر به کاهش دید راننده و بروز خطرات احتمالی می شود.

شیرانی ادامه داد: رانندگان باید سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی در این شرایط را به طور جدی رعایت کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: ممنوعیت تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای کشور در گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی همچنان ادامه دارد.

وی از رانندگان خواست پس از هر دو ساعت رانندگی در جاده حدود ۱۵ دقیقه توقف و استراحت کنند و از شتاب و عجله در حین رانندگی بپرهیزند زیرا جریمه و ثبت نمره منفی در گواهینامه تخلفات حادثه ساز اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =