پلاک‌های غیربومی در شهرهای قرمز روزی یک‌میلیون تومان جریمه می‌شوند

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه به لحاظ تردد هیچگونه محدودیتی در محورهای مواصلاتی اعمال نخواهد شد، گفت: محدودیت‌های اعمال شده فقط مربوط به ۱۷ شهر قرمز و ۴۷ شهرنارنجی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار سید تیمور حسینی در حاشیه بازدید از پاسگاه لانیز جاده کرج-چالوس گفت: به دلیل پایان دوره اول تعطیلات و همچنین اعلام رنگ بندی شهرهای جدید از سوی ستاد ملی کرونا نسبت به روزهای گذشته شاهد افزایش تردد در سطح جاده‌های کشور هستیم.

وی با با بیان این که به لحاظ تردد هیچگونه محدودیتی در محورهای مواصلاتی اعمال نخواهد شد، افزود: محدودیت‌های اعمال شده فقط مربوط به ۱۷ شهر قرمز و ۴۷ شهرنارنجی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به مهلت ۷۲ ساعته مسافران شهرهای قرمز و نارنجی برای بازگشت به شهرهای مبداء اظهار کرد: خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای قرمز به ازای هر روز تردد یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار حسینی با اشاره به افزایش ۴۷ درصدی ترددها نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی که وجود داشت میزان ترددها ناچیز بود، اما امسال نسبت به نوروز ۹۸ یعنی سال قبل از کرونا میزان ترددها ۱۹ درصد کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تصادفات نیز نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته، گفت: این آمار نسبت به سال ماقبل کرونا کاهشی است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر حتما از طریق شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ از وضعیت راه های کشور مطلع شوند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =