تمرین یک ساعته پرسپولیس در غیاب ملی پوشان

تمرین روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس با حضور رییس هیئت مدیره باشگاه و دیدار با اعضای تیم در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سید مجید صدری رییس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، امروز(هفتم فروردین ماه)  از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به همراه مدیر روابط عمومی باشگاه، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و با اعضای تیم، دیدار و گفت و گو کرد.

رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز تمرین، در جمع اعضای تیم، ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت در مسابقات پیش رو، دقایقی با کادر فنی و بازیکنان صحبت کرد.

 صدری با اعلام حمایت همه جانبه هیئت مدیره از تیم، آرامش و پشتیبانی تیم را مرهون زحمات همه ارکان باشگاه دانست و گفت: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و پشتیبانی‌های باشگاه را ادامه می‌دهیم تا تیم با تمرکز بالا در مسابقات پیش رو شرکت و با کسب عناوین قهرمانی و افتخارآفرینی دل هواداران را شاد کند.

تمرین بعد از صحبت‌های رییس هیئت مدیره باشگاه در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و بازیکنان ابتدا با دویدن‌های کوتاه و انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

پاسکاری‌های ترکیبی و در نهایت فوتبال درون تیمی در مرحله بعدی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. ملی‌پوشان پرسپولیس همچنان در اردوی تیم ملی حضور دارند و خود را برای دیدار دوستانه با تیم ملی سوریه آماده می‌کنند.

کریم باقری هم مثل روزهای گذشته پا به پای دیگر بازیکنان، تمرینات را انجام داد و در کنار دیگر اعضای کادر فنی حضور دارد.

تمرین امروز سرخ‌ها سبک‌تر بود و بعد از ۶۵ دقیقه به پایان رسید و بازیکنان پس از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =