آثار خودکشی و قتل در پیکر نامداری مشهود نبود

سخنگوی اورژانس کشور با تایید خبر فوت آزاده نامداری گفت: هنگام حضور ماموران اورژانس آثاری از بریدگی، جراحت و خفگی دیده نشد اما مرجع اصلی اعلام علت حادثه پزشکی قانونی کشور است.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با ایسکانیوز از مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۸ مادر این مجری صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفته است و دقایقی پیش تکنسین‌های اورژانس از مرگ آزاده نامداری خبر دادند.

وی در مورد شائبه های مطرح شده مبنی بر قتل و خودکشی این مجری تلویزیون نیز گفت: هنگام حضور ماموران اورژانس آثاری از بریدگی، جراحت و خفگی دیده نشد اما مرجع اصلی اعلام علت حادثه پزشکی قانونی کشور است.

خالدی همچنین در مورد زمان احتمالی حادثه که از سوی پلیس حدود 48 ساعت گذشته اعلام شده بود  نیز گفت: ما ابزاری برای تعیین دقیق حادثه نداریم و پس از اعزام متوفی به پزشکی قانونی زمان دقیق حادثه مشخص خواهد شد.

به گفته خالدی، مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه‌اش در غرب تهران مراجعه کرده است که پس از باز کردن در خانه با جسد ایشان مواجه می‌شود و بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =