واکنش وزیر ورزش به شکست علی کریمی در انتخابات

علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال تنها موفق به کسب ۹ رای شد. وزیر ورزش حالا به شکست علی کریمی در این انتخابات واکنش نشان داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال علی کریمی نسبت به برگزاری این انتخابات اظهارات تندی داشت و به نوعی آن را مهندسی شده دانست. حالا وزیر ورزش در گفت و گویی نسبت به دلخوری های علی کریمی واکنش نشان داده است.

او در پاسخ به این سوال که دلیل ناراحتی علی کریمی چه بوده می گوید: «من این سوال شما را جواب نمی دهم! در همه انتخابات کسانی که می بازند منتقد می شوند و دیگران را متهم می کنند. متهم به اعمال نفوذ و خیلی چیزهای دیگر. کدام یک از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پس از شکست رسما اعلام کرده اند که من صلاحیتم کم بود و مردم رویکرد مثبتی به من نداشتند و من باختم؟ باختم و بدم باختم!»

وی درباره پاسخ به این سئوال که خودتان موافق حضور فوتبالی‌ها در فوتبال بودید یا خیر گفت: من اعتقاد داشتم که این اتفاق خوبی بود که فدراسیون ما روزی به دست فوتبالی ها بیفتد. یک بار آنها می آمدند و در صحنه کار اجرایی قرار می گرفتند و عیارشان سنجیده می شد. اعتقاد داشتم که خیلی خوب می شد که یک قهرمان ملی یا یک پیشکسوت رییس فدراسیون می شد. حالا این اتفاق نیفتاده و اتفاق خوشایندی برای دیگران نبوده است. در این انتخابات صغیر و کبیر همه بر این عقیده بودند که وزارت ورزش وسط ایستاده است و گزینه ای ندارد. زحمتی که ما برای اساسنامه کشیدیم کار سنگینی بود و نمی خواستم انتخابات به حاشیه برود و گفتیم بی طرف باشیم تا خود فوتبالی ها انتخاباتشان را برگزار کنند.

انتهای پیام/

منبع:خبرآنلاین

کد خبر: 1091880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =