پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز همزمان با نیمه شعبان و میلاد پربرکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و سال جدید رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز همزمان با نیمه شعبان و میلاد پربرکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و سال جدید، در حاشیه مراسم افتتاحیه مجازی دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

در این مراسم مهندس همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره قابلیت‌های پورتال جدید دانشگاه پرداخت.

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس اینترنتی www.iau.ir دارای ویژگی‌های فنی و خدمات مطلوبی است. این پورتال از نظر رابط گرافیکی با استانداردهای بروز از نظر گرافیکی و پویانمایی طراحی شده است.

در این پورتال از استانداردهای بروز برای نمایش اطلاعات استفاده شده و قابلیت نمایش انواع مدیاهای مختلف از جمله متن، تصویر، پادکست های صوتی و ویدیو کلیپ را دارد.

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی رابط گرافیکی مطلوبتری را برای مراجعان فراهم کرده و طراحی این پورتال امکان یکسان سازی گرافیکی تمامی سایت های واحدهای دانشگاهی را فراهم می کند.

سرویس‌ها و خدمات پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی

در پورتال جدید، تمامی سامانه های خدماتی براساس مخاطبان متنوع دانشگاه از جمله دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی، متقاضیان تحصیل و فارغ التحصیلان طبقه بندی شده و سرویس های خدمت رسان هر یک از گروه مخاطبان در آن نمایش داده شده است. این امکان باعث شده، با ورود به سایت جدید، دسترسی به تمامی سرویس‌های دانشگاه در یک جا در دسترس قرار گیرد.

با توجه به امکانات موجود در پورتال جدید که در حال حاضر بر روی سایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی فعال شده، این قابلیت وجود دارد که در فازهای بعدی تمامی واحدهای دانشگاه و سایت های مربوطه در این پورتال قرار گیرد.

در پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی امکان دسترسی صدها هزار کاربر با سطوح دسترسی مختلف وجود دارد و مدیریت واحد تمامی سایت های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در فاز بعدی  یکی از اهداف راه اندازی پورتال جدید است.

قابلیت‌های فنی و امنیتی پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی با بروز ترین زبان‌های برنامه نویسی و تکنولوژی های امنیتی جدید پیاده سازی شده و به صورت واکنش گرا طراحی شده است. امکان بازخورد مخاطبان مختلف دانشگاه در بخش های مختلف این پورتال وجود دارد.

همچنین به لحاظ داینامیک بودن تمام قسمت ها چه از نظر ظاهری و چه از نظر سرویس‌ها، قابلیت افزودن و تغییر در بخش‌های مختلف سایت امکان پذیر است.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1091886

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =