پیروزی حریف ایران، بدون استفاده از مهاجم

تیم ملی فوتبال عراق روز گذشته در حالی موفق شد از سد ازبکستان عبور کند که کاتانچ سرمربی عراقی ها، تیمش را بدون مهاجم به زمین فرستاده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم ملی فوتبال عراق یکی از حریفان ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی روز گذشته در دیداری دوستانه موفق شد با یک گل از سد ازبکستان عبور کند تا روند شکست ناپذیری خودش را همچنان ادامه دهد.

از نکات مهم و قابل توجه این دیدار، پیروزی عراق بدون استفاده از مهاجم در ترکیب اولیه اش است. سرچکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی عراقی ها در این بازی تیمش را بدون استفاده از مهاجم تخصصی به میدان فرستاد. در ترکیب اولیه عراقی ها، بشار رسن بازیکن سابق پرسپولیس به عنوان مهاجم کاذب به میدان رفت.

عدم استفاده از مهاجم تخصصی در این بازی با وجود حضور محمد داوود روی نیمکت عراقی ها، باعث تعجب خبرنگاران شد. کاتانچ در کنفرانس خبری پس از بازی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش را بدون مهاجم به دیدار با ازبکستان فرستاده پاسخ داد است که علت این امر، نیاز احتمالی به این سیستم در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و تقابل با ایران است.

از دیگر نکات این بازی، نخستین گل ملی شیرکو کریم برای تیم ملی عراق بود. این بازیکن ثانیه هایی پس از ورود به بازی و در اولین لمس توپ، موفق شد دروازه ازبکی ها را باز کند و تک گل بازی را به ثمر رساند. البته این بازیکن ۳ دقیقه مانده به پایان بازی به دلیل آسیب دیدگی، زمین مسابقه را ترک کرد.

بشار رسن بازیکن سابق پرسپولیس نیز در این بازی و در نقش مهاجم کاذب عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و در هر دو نیمه دو فرصت خوب گلزنی نیز به دست آورد که ضربات او با بدشانسی راهی بیرون شدند.

لازم به ذکر است که این دیدار با حضور تماشاگر و در استادیوم بنیادکار شهر تاشکند برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =