ممانعت از ورود به بوستان «سرخه‌حصار» در روز طبیعت

شهردار منطقه ۱۳ در جلسه هماهنگی برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت از اتخاذ تمهیداتی برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مجتبی شکری در این جلسه با اشاره به دستور شهردار تهران و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت دورهمی و تجمع در روز طبیعت گفت: با توجه به وضعیت نارنجی استان تهران و خطر موج چهارم ویروس کرونا از عموم شهروندان درخواست می شود، برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان همانند سال گذشته به بوستان ها و فضای جنگلی شرق تهران مراجعه نکرده و در این زمینه همانند دیگر فعالیت ها، یاری گر مدیریت شهری منطقه برای قطع زنجیره سرایت ویروس کرونا باشند.

شهردار منطقه ۱۳ ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و راهنمایی شهروندان برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت گفت: از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای جلوگیری از تجمع در بوستان ها و معابر عمومی با هماهنگی پلیس راهور و ستاد بحران، سازمان آتش نشانی و… استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه از طریق تبلیغات محیطی، نصب بنر در پرتابل های سطح منطقه و ظرفیت رادیو پارک خطرات تجمع در روز طبیعت گوشزد می شود، افزود: با هماهنگی پلیس راهور، از توقف خودروها در بزرگراه شهید دوران و مسیرهای منتهی به بوستان جنگلی سرخه‌حصار ممانعت به عمل می آید.
انتهای پیام/

کد خبر: 1092018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =