کینه ورزی‌های دشمنان علیه انقلاب همچنان ادامه دارد

وزارت اطلاعات در بیانیه ای تاکید کرد: کینه ورزی‌های دشمنان علیه انقلاب همچنان ادامه دارد، ما سربازان گمنام امام زمان لحظه‌ای از کید آنان غفلت نخواهیم ورزید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ وزارت اطلاعات در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین، تاکید کرد: کینه ورزی‌های دشمنان علیه انقلاب همچنان ادامه دارد و ما سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) بی وقفه اقدامات سردمداران جنایت پیشه را با هوشیاری رصد می‌کنیم و لحظه‌ای از کید آنان غفلت نخواهیم ورزید.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین؛ روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی قاطع مردم ولایتمدار و انقلابی؛ لبیک به حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه)، پایبندی به خون پاک شهدای والامقام و اراده‌ی پولادینی است که رسماً به حاکمیت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار خاتمه داد و طومار وابستگان ذلّت پذیر را در هم پیچید تا مطلع الفجری برای ملت‌های تحت سلطه و ستم به منصه‌ی ظهور گذاشته شود و الگوی مردم سالاری دینی سرمشق آزادی خواهی گردد.

ملّت شریف ایران؛ همانگونه که مستحضرید دشمنان شکست خورده از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، بمنظور سیاه نمایی و منصرف نمودن سایر ملّل از قیام علیه استعمارگران و ایجاد یأس و ناامیدی در قلوب پاک شما امّت سرافراز، از هیچ توطئه‌ای بر علیه این نظام الّهی غفلت نورزیده و همچنان به کینه ورزی‌های خود ادامه می‌دهند.

ما سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سنگر مبارزه و جهاد، بی وقفه اقدامات سردمداران جنایت پیشه و بد خواهان را با هوشیاری رصد نموده و لحظه‌ای از کید آنان غفلت نخواهیم ورزید.

وزارت اطلاعات فرا رسیدن این روز تاریخ ساز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شما مردم قدر شناس و عموم آزادی‌خواهان جهان تبریک و تهنیت می‌گوید و به روان پاک امام راحل و شهدای به‌خون خفته‌مان درود می‌فرستیم.

از درگاه خداوند منان، ریشه‌کن شدن ویروس ویرانگر کرونا و شفای عاجل بیماران را طلب نموده و بهروزی‌تان را آرزومندیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =