شرایط و زمان بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه تهران

شورای صنفی کل دانشجویان دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای، شرایط و زمان بازگشایی خوابگاه‌ها را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، این اطلاعیه با هدف حفظ سلامت دانشجویان و ضرورت پروتکل‌های بهداشتی، ارزیابی سلامت و غربالگری دانشجویان قبل از ورود به خوابگاه تدارک دیده شده است.

با توجه به محدودیت انجام معاینه پزشکی، دانشجویان می‌توانند طبق برنامه زمانبندی و اولویت‌ها براساس حروف الفبا نسبت به حضور خود در خوابگاه اقدام کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«قابل توجه دانشجویان تائید شده ساکن نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ (ترم بهمن ۹۹) در خوابگاه‌های دانشگاه تهران؛ با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و وضعیت نارنجی شهر تهران، شرایط بازگشت و حضور دانشجویان تائید شده ساکن به شرح زیر اعلام می‌شود:

- دانشجویانی که در شهرهای قرمز ساکن هستند از تاریخ ۲۱ فروردین امکان ورود به خوابگاه را خواهند داشت.

-دانشجویانی که علائم بیماری کرونا یا سرماخوردگی دارند یا در دوره قرنطینه بعد از بیماری (تا دو هفته پس از شروع بیماری) قرار دارند تا قبل از اطمینان از سلامت خود، از مراجعه به خوابگاه جداً خودداری کنند.

- با هدف حفظ سلامت دانشجویان و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ارزیابی سلامت و غربالگری دانشجویان در بازگشت و قبل از ورود به خوابگاه تدارک دیده شده است و با توجه به محدودیت انجام معاینه پزشکی، سایر دانشجویان ساکن (به غیر از بند ۱ و ۲) می‌توانند طبق برنامه زمانبندی و اولویت‌های ذیل بر اساس حروف الفبای نام‌خانوادگی خود، نسبت به حضور در خوابگاه اقدام کنند.

نکته ۱ دانشجویانی که تاکنون موفق به حضور در خوابگاه نشده‌اند، لازم است بر اساس فرآیند طراحی شده در یک سال گذشته به سامانه «گلستان» بخش پیشخوان خدمت مراجعه و فرآیند مذکور را تکمیل کنند لذا از مراجعه حضوری به خوابگاه جداً خودداری کنند.

نکته ۲ در خصوص برگزاری دروس عملی، اداره کل امور خوابگاه‌ها منتظر برنامه‌ریزی آموزش دانشگاه است تا زمینه لازم را متناسب با نیاز دانشجویان فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =