۲۵ اردیبهشت؛ آغاز دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری این دانشگاه از ۲۵ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد علی‌اکبری مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی، از برگزاری دومین دوره جلسات پیش دفاع دکتری این دانشگاه در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: دومین دوره جلسات پیش دفاع دانشجویان دکتری از روز شنبه 25 اردیبهشت و بصورت متمرکز آغاز خواهد شد. شیوه برگزاری این دوره از جلسات پیش دفاع نیز به صورت غیرحضوری و در قالب سامانه وادافا به نشانی https://vadafa.iauec.ac.ir خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تا 31 فروردین‌ماه فرصت دارند تا در مرحله 9 سامانه پژوهشیار قرار بگیرند. ثبت‌ درخواست برای شرکت در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع دکتری پس از ساعت 15:30 روز سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه امکان‌پذیر نخواهد بود.

 علی‌اکبری خاطرنشان کرد: دانشجویان دکتری واجد شرایط در سراسر کشور، از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه وادافا، با رزرو روز و ساعت جلسه و با هماهنگی اساتید خود، نسبت به ثبت زمان جلسه پیش دفاع متمرکز خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =