اتفاقی که اولین بار برای مدافع استقلال افتاد

مدافع - هافبک تیم استقلال بعد از گذشت ۱۹ هفته از دیدارهای آبی پوشان برای اولین بار در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر تیم استقلال روز شنبه ۱۴ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

متین کریم زاده مدافع ۲۲ ساله و بوشهری آبی پوشان که اولین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کند، در این دیدار در ترکیب ثابت قرار گرفت که این اتفاق برای نخستین برای او افتاد و این اولین باری بود که کریم زاده حضور در ترکیب اصلی آبی پوشان را تجربه می‌کرد.

کریم زاده تا پیش از این بازی ۹ بار برای آبی پوشان به میدان رفته بود که در هر ۹ بازی به عنوان بازیکن جانشین از روی نیمکت وارد بازی شد. بیشترین میزان حضور او در یک بازی به دیدار مقابل شهرخودرو در نیم فصل اول باز می‌گشت که از دقیقه ۶۰ به زمین رفت و ۳۰ دقیقه در میدان حضور داشت. وی مقابل ذوب آهن ۲۱ و مقابل ماشین سازی نیز ۱۴ دقیقه بازی کرد و در سایر دیدارها کمتر از ۱۰ دقیقه مورد استفاده قرار گرفته است.

کریم زاده مقابل پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفت اما از ابتدای نیمه دوم جای خود را به مهدی قایدی تا با احتساب ۴۵ دقیقه حضور در بازی دیروز، جمع دقایق حضورش برای استقلال در میدان در مجموع این ۱۰ بازی، ۱۳۰ دقیقه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =