مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور پایان یافت

مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان دختر و پسر دانشگاه هاو موسسات آموزش عالی کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت آنلاین به میزبانی دانشگاه تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. این مسابقات با هماهنگی دبیرخانه ها، دانشگاه ها و هیات های استانی با حضور ۱۱۱ دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در دو بخش تفنگ و تپانچه برگزار ونفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 در بخش دختران

در رشته تفنگ: فاطمه کرم زاده از دانشگاه الزهرا (س) اول شد، مریم سلیمی از دانشگاه رازی کرمانشاه و نگار علی یاری از دانشگاه شهیدبهشتی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته تپانچه: هانیه رستمیان و آمتیس جعفری هر دو از دانشگاه الزهرا (س) به ترتیب اول و دوم شدند و زهرا حسینی از دانشگاه فنی و حرفه ای یزد سوم شد.

در بخش پسران

در رشته تفنگ: مهیار صداقت از دانشگاه شهیدبهشتی قهرمان شد، پوریا نوروزیان از دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران نایب قهرمان شد و سید محمدرضا سامع از دانشگاه شهرکرد در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رشته تپانچه: سجاد پورحسین از دانشگاه گیلان ، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران و مهدی تندری از دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

از نکات قابل توجه این رقابتها حضور قهرمانان و ملی پوشان در این مسابقات بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =