رای 2 کارشناس پرتغالی به سود طارمی

باوجود هجمه‌ای که علیه مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در بازی با سانتاکلارا ایجاد شده بود، دو کارشناس داوری پنالتی روی این مهاجم را تایید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال پرتغال به مصاف سانتاکلارا رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب این تیم قرار داشت، در دقیقه ۴۷ موفق شد یک پنالتی بگیرد. طارمی در حالی که دروازه بان سانتاکلارا را دریبل کرده بود، با خطا در محوطه جریمه این تیم سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد.

بعد از این مسابقه هجمه سنگینی علیه طارمی در فضای مجازی از سوی هواداران سایر تیم‌ها از جمله اسپورتینگ و بنفیکا ایجاد و مطالب زیادی مبنی بر تلاش طارمی برای فریب داور منتشر شد. این انتقادات از طارمی بی سابقه نیست و هربار که داوران روی این مهاجم اعلام خطا و پنالتی می‌کنند، کاربران فضای مجازی که دل خوشی از هنر پنالتی گرفتن طارمی ندارند، علیه او تصاویر و مطالب مختلفی منتشر می‌کنند.

با وجود هجمه اخیر اما دو کارشناس داوری تایید کردند که خطای رخ داده روی مهدی طارمی پنالتی و تصمیم داور برای اعلام پنالتی و نشان دادن کارت زرد به دروازه بان حریف درست بوده است.

«ژورژه فائوستینو» در این خصوص به روزنامه «رکورد» گفت: VAR نشان داد که طارمی پنج سانتی‌متر عقبتر از ژآئو آفونسو (دفاع سانتاکلارا) بود و در نهایت با لمس پای چپش توسط دست راست مارکو پریه‌را (دروازه بان سانتاکلارا) روی زمین افتاد. تصمیم (اعلام پنالتی) خوب بود.

همچنین «مارکو فریه‌را» دیگر کارشناس داوری فوتبال در پرتغال گفت: بدن دروازه بان با پای مهدی طارمی در محوطه جریمه برخورد کرد. اعلام پنالتی و کارت زرد برای دروازه بان به درستی اعلام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =