شورای عالی امنیت ملی ادعای محمود صادقی را تکذیب کرد

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای به اظهارات یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اظهارات یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی که طی آن نقل قول غیرواقعی و بی اساسی به دبیر شورای عالی امنیت ملی نسبت داده شده است راتکذیب کرد.

متن اطلاعیه صادر شده به این شرح است:

روز گذشته ویدیویی از گفتگوی آقای محمود صادقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که وی در آن با ارائه توضیحاتی در خصوص وقایع تلخ آبان ماه سال ۹۸، اظهارات غیر واقعی و بی اساسی را به دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نسبت داده است که تماما کذب و عاری از واقعیت است.

دریابان شمخانی علیرغم حضور و سخنرانی در صحن مجلس و همچنین برگزاری جلسات مختلف با شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای پیرامون وقایع آبان ماه سال ۹۸،هیچگونه گفتگوی دوجانبه با آقای صادقی نداشته اند.

با توجه به اظهارات مشابه از سوی آقای صادقی در موضوعات مختلف که عمدتا بدون ارائه هرگونه مستند قابل دفاع مطرح شده،سوء نیت نامبرده از بیان موضوعاتی از این دست محرز است.

صحبتهای غیر واقعی اخیر نامبرده صرف نظر از اهداف سیاسی آن، به طور قطع دارای پیامدهای کلان امنیتی برای کشور بوده و قابل اغماض نمی باشد لذا موضوع، برای روشن شدن ابعاد و قصد و نیت وی از این اظهارات از طریق مراجع قضایی ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =