توجه به اقتصاد شهری و مهارت‌محوری کلید تحقق شعار سال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئله‌محوری، پاسخگو بودن، توجه به اقتصاد شهری و مهارت‌محوری را در راستای تحقق شعار امسال مورد تأکید قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد دوستار در سی‌ و هفتمین نشست مجازی شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور رؤسای واحدهای این دانشگاه برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری به «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راستای تحقق شعار امسال با حداکثر توان و ظرفیت خود اقدام خواهد کرد.

وی، مسئله‌محوری، پاسخگوبودن، توجه به اقتصاد شهری و مهارت‌محوری را در راستای تحقق شعار امسال مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: مدیریت جهادی با سبک خدمتگزاری لازمه دستیابی به اهداف سازمانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قدردانی از تلاش کارکنان و اعضای هیئت علمی که در شرایط سخت کرونایی در راستای آموزش و پژوهش فعالیت می‌کنند، افزود: برای تبدیل به دانشگاه کارآفرین و حرکت‌ محوری در مسیر رفع مسائل صنعت و اشتغال همزمان دانشجویان باید زمینه مهارت آموزشی، برنامه‌ریزی و اجرای طرح پویش مهیا شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۹۲ کرسی آزاداندیشی در گیلان برگزار شد که امسال نیز با کیفیت بالاتری ادامه خواهد یافت.

دوستار از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خواست تا مقدمات برگزاری رویداد ملی صنایع خلّاق و فناوری‌های فرهنگی را فراهم کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دارای ۱۵ مرکز و واحد دانشگاهی بوده و ۳۲ هزار دانشجو دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092342

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =