سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی جمشید پیک فلک را به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر جمشید پیک فلک را به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر فداکار آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل امور مالی» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه امکانات مادی و معنوی، سرمایه های انسانی دانشگاه و تأکید بر خلاقیت های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای فعالیت های مالی و اقتصادی دانشگاه براساس محورهای ذیل بکوشید:

1ـ ایجاد انضباط مالی و شفافیت هر چه بیشتر در مسیر درآمد ـ هزینه ای دانشگاه آزاد اسلامی

2ـ حرکت در جهت مکانیزه نمودن کامل فعل و انفعالات مالی در تمام سطوح دانشگاه

3ـ فراهم سازی بستر مناسب و گردش برخط اطلاعات مالی در جهت استفاده و تحلیل دقیق و بهینه اطلاعات

4ـ اصلاح فرایندهای مالی در جهت چابک سازی در عین افزایش دقت و سلامت امور

امید است با اتکال به ایزد منان و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، هماهنگی و تعامل سازنده با سایر حوزه های مدیریتی در جهت ارتقاء اهداف دانشگاه موفق باشید.

جمشید پیک فلک دارای مدرک تحصیلی دکتری حسابداری و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد است.

از جمله سوابق اجرایی دکتر پیک فلک می توان به حسابرس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، بازرس سازمانهای زیرمجموعه شهرداری، مدیر گروه کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، سرپرست مرکز علمی و کاربردی شهرکرد و ... اشاره کرد.

همچنین فداکار طی نامه جداگانه ای از زحمات و تلاش های سعید سعیدی سرپرست سابق اداره کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092349

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =