استعفای سرمربی شگفتی‌ساز پذیرفته نشد

با استعفای سرمربی صنعت نفت آبادان مخالفت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ بامداد روز سه‌شنبه هفدهم فروردین، سید سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از سمت خود استعفا داد.

نفت‌های بی‌دولت

گویا داستان مشکلات مالی تیم‌های نفتی پایانی ندارد و صنعت نفت آبادان هم مانند نفتِ مرحومِ تهران و همین نفت مسجد سلیمان در لیگ بیستم، به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

تیم‌هایی که از هیچ منظری از سوی وزارت نفت حمایت نمی‌شوند و تنها نام نفت از این وزارتِ غنی کشور به تیم‌های نفتی به ارث رسیده است.

معضلات پیشِ‌روی صنعت نفتی‌ها به امروز و دیروز ختم نمی‌شود، از همان ابتدای لیگ بیستم، برزیلی‌های آبادان با مشکلات متعدد مالی روبه‌رو بودند و همین اوضاع نابسامان اقتصادی باشگاه موجب بستن تیمی جوان و بومی برای مسابقات لیگ‌برتر شد.

شگفتی‌سازی با سید سیروس

پس از اینکه در ۳۰ شهریور ۹۹، هدایت صنعت نفت را سیروس پورموسوی برعهده گرفت، برزیل ایران با جوانگرایی پای به لیگ بیستم نهاد، برخلاف انتظارات صنعت نفت آبادان با پورموسوی نتایج درخشانی را گرفت و شاگردان پورموسوی در صنعت نفت آبادان، چندین هفته در صدر جدول رده بندی لیگ‌برتر جا خشک کرده بودند و به قولی شگفتی‌سازی کردند.

مشکلات مالی بلای جان صنعت

اما با گذشت چندین هفته، سیر سقوطی نتایج صنعتی‌ها آغاز شد و مشکلات مالی بازهم گریبانگیر نفت آبادان شد و تیمی که در چند هفته ابتدایی این فصل از مسابقات لیگ‌برتر، نتایجی درخور کسب کرده بود، پله‌پله از بالای جدول جدا شد و روانه میانه جدول رده‌بندی شد.
در این بین بازیکنانی که در لیگ بیستم عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته بودند با پیشنهادات دیگر تیم‌ها روبه‌رو شدند، اما به دلیل بومی بودن آن‌ها و درک شرایط تیم محبوبشان، جدایی بازیکنانی چون طالب ریکانی و محمد طیبی و... عملی نشد.

پورموسوی بالاخره استعفا داد

اما سرانجام پس از گذشت چندین هفته، بامداد امروز، سید سیروس پورموسوی با انتشار پستی در فضای مجازی از سمت خود کناره‌گیری کرد و با دل‌نوشته‌ای از هواداران پورشور آبادانی خداحافظی کرد تا بحران در اردوی زردپوشان آبادان آغاز شود.

مخالفت هئیت مدیره و بازگشت احتمالی

اما پس از گذشت چند ساعت از استعفای مجازی پورموسوی، شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با استعفای سرمربی تیم مخالفت کرده است.

حالا باتوجه به مخالفت باشگاه با جدایی پورموسوی، این احتمال وجود دارد که با حل برخی از مشکلات، پورموسوی و صنعت نفت بازهم با یکدیگر همکاری داشته باشند.

گفتنی است تیم صنعت نفت آبادان با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۹ مسابقه در رده هشتم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =