آخرین وضعیت شکایت پرسپولیس از پدیده

دو تیم پرسپولیس و پدیده شکایت‌هایی علیه یکدیگر در کمیته انضباطی مطرح کرده‌اند و سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده مشهد در برنامه فوتبال برتر در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به بازی کردن امیرحسین فلاحیان گفت: مجوز بازی فلاحیان را فدراسیون صادر کرد. او چگونه چهار بازی برای ما انجام داده است؟ این مسائل حاشیه‌ای است.

ابراهیم شکوری نیز درباره بازیکن تیم پدیده که مورد شکایت تیم پرسپولیس است گفت: مستندات کاملاً مشخص است و شکایت خود را به سازمان لیگ فرستادیم. مقررات در این باره مشخص است و منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم. می‌خواهیم اگر تخلفی صورت گرفته است، به آن رسیدگی و حق باشگاه پرسپولیس به آن داده شود.

سهیل مهدی پیرامون شکایت‌های پرسپولیس و پدیده از یکدیگر درباره محرومیت بازیکنان دو تیم گفته است: بحث محرومیت‌ها از طریق ارکان قضایی به باشگاه‌ها اعلام می‌شود. مسئولیت استفاده کردن از بازیکنان محروم برعهده خود باشگاه است. تا آنجایی که من می‌دانم باشگاه‌ها مدارک خودشان را کامل کردند. کمیته انضباطی قرار است در این خصوص تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =