بازگشت حاجی به لیگ در شهر اولین‌ها

محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،محمدرضا ولی زاده؛ سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، سرمربی سابق استقلال تهران با مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان به توافق رسید و برای نیم فصل، هدایت این تیم را برعهده گرفت.

بازگشت به لیگ در مسجد سلیمان

دوازدهم اسفند ماه سال گذشته بود که داستان فکری و استقلال با غم‌انگیزترین حالت ممکن به پایان رسید و پس از گذشت شانزده هفته از لیگ بیستم، محمود فکری از استقلال جدا شد. اما حالا حاج محمود آبی‌ها پس از سه هفته استراحت به لیگ‌برتر برگشته و این‌بار با نفت مسجد سلیمان به دنبال نشان دادن توانایی‌های فنی‌اش است.

طعم شیرین قهرمانی، اولین علت بازگشت

بدون شک روز ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۷، مهم‌ترین و بهترین روزِ مشترک میان محمود فکری و نفت مسجد سلیمان است. جایی که نفتی‌ها در ورزشگاه شهید بهنام محمودی با کسب تساوی در دیدار پایانی مقابل مس رفسنجان، قهرمانی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ‌برتر را با هدایت محمود فکری تجربه کردند.
قطعا اولین دلیل بازگشتِ فکری به مسجد سلیمان، همین خاطرات خوشِ او در شهر اولین‌ها است چرا که او از محبوبیت بالایی در مسجد سلیمان برخوردار است.

حاج محمود رفت و برگشت!

درست در شرایطی که تمامی اخبار مبنی بر توافق محمود فکری با نفت مسجد سلیمان منتشر می‌شد، خبر عدم توافق فکری با نفتی‌ها مخابره شد.

با وجود اینکه از علت عدم توافق فکری با مدیران نفت، مشکلات مالی و درون باشگاهی مسجد سلیمانی‌ها نامبرده میشد، اما بامداد روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین بود که به صورت رسمی محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان شد.

در شرایطی که مدیر برنامه فکری در تهران مشغول مذاکره با سایپایی‌ها بود، خود محمودخان در مسجد سلیمان با نفتی‌ها توافق کرد. البته هنوز هم علت این رفت و برگشت فکری مشخص نیست، اما با هر شرایطی که بود، سرمربی پیشین استقلالی‌ها حالا سرمربی نفتی‌های مسجد سلیمان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =