راه‌اندازی ۸ مدرسه عالی مهارتی در شورای نظارت و هماهنگی سمای کرمان

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان کرمان گفت: تعداد ۸ مدرسه عالی مهارتی در شورای نظارت و هماهنگی سمای این استان به تصویب رسیده و برای اخذ مجوز نهایی به سازمان سما ارسال شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجید خزاعی در دیدار نوروزی با احمد اسکندری‌نسب مدیرکل و مدیر مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان و بهرام امیری رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش کرمان بیان کرد: با توجه به رویکرد معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی‌بر مهارت‌آموزی دانش‌آموزان و دانشجویان، راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی و انجام فعالیت‌های کاربنیان از اولویت‌های سمای استان کرمان است.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان کرمان افزود: در همین راستا تعداد هشت مدرسه عالی مهارتی در شورای نظارت و هماهنگی استان به تصویب رسیده و برای اخذ مجوز نهایی به سازمان سما ارسال شده است.

احمد اسکندری‌نسب مدیرکل و مدیر مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان هم با قدردانی از فعالیت‌های مدارس سما و افزایش جذب دانش‌آموز با وجود موانع ناشی از شیوع ویروس کرونا بر پشتیبانی بیش از پیش آموزش و پرورش از مدارس سما تأکید کرد.

بهرام امیری رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش کرمان نیز با تأکید بر تداوم همراهی و هماهنگی با مدارس کرمان عنوان کرد: با توجه به اینکه مدارس سما زیرمجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هستند، همواره توانسته‌اند به‌عنوان مدارس غیردولتی کارآمد نقش مؤثری در پیشبرد فعالیت‌های آموزش و پرورش داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092508

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =