محرومیت‌زدایی روستاها توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: گروه جهادی این واحد دانشگاهی با حضور در روستاهای محروم سمیرم، خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی ارائه کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیررضا نقش در حاشیه بازدید از اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: گروه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی بر اساس برنامه‌ریزی دقیق در نقاط محروم شهرستان سمیرم حضور پیدا کرده و خدمات عمرانی، پزشکی، فرهنگی و آموزشی به مردم ارائه می‌دهد.

وی خدمت بی‌منت بسیج به مردم را باعث تقویت و افزایش روحیه امید در جامعه دانست و افزود: نقاط محروم کم‌وکاستی‌های بسیاری دارند که بسیجیان با حضور در این مناطق تا حد ممکن در راستای رفع آنها تلاش خواهند کرد. گروه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی متشکل از ۵۰ بسیجی و امدادگر کانون هلال‌احمر از سوم فروردین در روستاهای سمیرم به ارائه خدمات محرومیت‌زدایی پرداختند.

محرومیت‌زدایی روستاها توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عنوان کرد: راه‌اندازی جهاد سازندگی، یکی از راهبردهای امام راحل برای حل مشکلات مردم در مناطق محروم بود که این خدمات و حل مشکلات مردم مستضعف منوط به داشتن اعتبار و امکانات نبود؛ بلکه نیروهای جهادی در دل مشکلات برای مردم راهکار پیدا می‌کردند و بسیج همواره در کشور با مدیریت جهادی توانسته خدمات بزرگی به کشور ارائه کند.

محرومیت‌زدایی روستاها توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

نقش تأکید کرد: باید تفکر و تشکل جهادی را به نسل‌های آینده منتقل کرد تا انقلاب اسلامی بتواند به اهدافش برسد. بسیج همواره در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، تربیت نیروی انسانی جهادی و اقتصاد مقاومتی حضور فعال داشته و بدون تردید شجره طیبه بسیج دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.

فعالیت عمرانی با حضور ۵۰ نیروی جهادی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز گفت: گروه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی سال ۱۳۸۷ راه‌اندازی و در این سال‌ها همراه سختی‌ها و مشکلات مردم بوده است.

محرومیت‌زدایی روستاها توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

علی‌اکبر حسینی اضافه کرد: با شناسایی‌های انجام‌شده گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با درنظرگرفتن شرایط منطقه پادنا و نزدیکی آن به سی‌سخت با توجه به رویکرد مسئله محوری مسائل را احصا و در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و اشتغال‌زایی به خدمت‌رسانی در این منطقه اقدام کردند.

محرومیت‌زدایی روستاها توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

وی در تشریح فعالیت‌های انجام‌شده در این منطقه عنوان کرد: فعالیت عمرانی با حضور ۵۰ نیروی جهادی در چهار روستای قنات، کیفته، چهارراه و سادات‌آباد انجام شد که تعداد دو پروژه مسکونی کمیته امداد امام خمینی(ره) به مرحله دیوارکشی و تعداد دو پروژه دیگر به مرحله سقف و ستون رسیدند. در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در منطقه هدف(قنات) تحت قالب کلاس‌های تربیتی کودکان، رفع اشکال درسی، احکام بلوغ، مشاوره خانواده، مشاوره قبل از ازدواج و ... انجام گرفت و در زمینه بهداشت و درمان با فاصله قابل توجه شبکه بهداشت و شناسایی مشکلات درمانی، گروه بهداشت و درمان در زمینه‌های پزشکی عمومی، مامایی، پرستاری، غربالگری کرونا، بهداشت دهان و دندان و بینایی‌سنجی خدمت‌رسانی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =