«طرح پویش» در فاز دوم/ طرح «دانشگاه پشتیبان تولید» اجرا می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد که به پیشنهاد این دانشگاه فاز دوم «طرح پویش» در واحدهای منتخب دانشگاهی با عنوان طرح «دانشگاه پشتیبان تولید» اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  با حضور اصغر کشت‌کار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، جلسه مجازی دید و بازدید و گفت‌وگوی نوروزی هیئت رئیسه دانشگاه با استادان و کارکنان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

کشت‌کار در این جلسه با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گفت: باید با همدلی، همفکری و مشارکت جمعی در رسیدن به تعالی خود و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گام برداریم. قطعاً با مشارکت جمعی همه استادان، کارکنان و دانشجویان در سرنوشت دانشگاه، شاهد پیشگامی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در کشور، منطقه و جهان خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: در همین راستا، توجه ویژه به افزایش رفاه و معیشت استادان و کارکنان از اولویت‌های هیئت رئیسه در سال جاری است و تا حدی که منابع مالی و مقررات اجازه بدهد در آن جهت خواهیم کوشید.

وی توسعه و ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش مجازی، اجرای مرحله دوم طرح پویش و تهیه چارت سازمانی را از دیگر برنامه‌های کوتاه، میان و درازمدت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای رسیدن به دانشگاه پیشرو و دانشگاه دیجیتال برشمرد و یادآور شد: با اجرای درست و کامل برنامه‌های تعیین شده، می‌توان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را بیش از پیش و در زمینه‌های مختلف به‌عنوان یک برند جهانی مطرح کرد.

کشت‌کار افزود: در شورای دانشگاه آزاد اسلامی که هفته گذشته برگزار شد، مقرر شد فاز دوم «طرح پویش» در واحدهای منتخب با عنوان طرح «دانشگاه پشتیبان تولید» اجرا شود که این عنوان پیشنهاد واحد قزوین بود و به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در راستای ایجاد اشتغال دانش‌آموختگان و رفع نیازهای صنعت گام‌های مؤثرتری بردارند؛ «مدال دانشگاه پشتیبان تولید» اعطا شود و امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، نخستین دانشگاهی باشد که این مدال و نشان را دریافت خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین تأکید کرد: این طرح در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها طراحی شده و اجرا می‌شود.

کشت‌کار سپس به تعریف دانشگاه دیجیتال پرداخت و اظهار کرد: در دنیایی که به سمت دیجیتال شدن کامل پیش می‌رود، باید هرچه زودتر برای پیوستن به این تحول برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم در تحقق آن نیز پیشرو باشیم.

وی گفت: بسیار علاقه داشتم جلسه دیدار نوروزی به‌صورت حضوری برگزار شود، اما متأسفانه با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این امر میسر نشد. امیدوارم با رفع این بیماری منحوس به‌زودی برگزاری جلسات با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092525

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =