برتری پرسپولیس برابر نساجی/ صدرنشینی با امضای عیسی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری ۲ بر صفر برابر نساجی مازندران به صدر جدول بازگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در آغاز هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود که این دیداردر نهایت با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۹ و آل‌کثیر در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی می‌توانست توسط وحید امیری به گل برسد اما این بازیکن نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند. با این حال حملات پرسپولیس ادامه داشت تا اینکه این تیم پشت محوطه جریمه نساجی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. در ادامه در دقیقه ۹ روی این ضربه ایستگاهی مهدی ترابی توپ را روی دروازه ارسال کرد و در ادامه پس از برخورد با نوک پای کنعانی‌زادگان وارد دروازه نساجی شد.

در دقیقه ۲۳، شهریار مغانلو پشت محوطه جریمه نساجی به توپ رسید و با ورود به محوطه جریمه با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد به یکی از مدافعان راهی کرنر شد.

در دقیقه ۲۹، با استفاده از یک ضربه کرنر، ترابی توپ را روی دروازه ارسال  کرد و فرصت خوبی برای شهریار مغانلو ایجاد شد اما ضربه سر این بازیکن راهی به دروزاه پیدا نکرد.

در دقیقه ۳۴، روی پاس احمد نورالهی،‌ توپ درون محوطه جریمه نساجی به مغانلو رسید اما شوت این بازیکن به اوت رفت.

در آغاز نیمه دوم این دیدار باز هم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دو فرصت خوب به دست آورد که به گل تبدیل نشد. در دقیقه ۵۰، روی یک پاس بلند، شهریار مغانلو با دروازه‌بان نساجی تک به تک شد اما شوت پای راست این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد از این صحنه، ترابی با یک پاس عرضی، میلاد سرالک را با دروازه‌بان نساجی تک به تک کرد که  این فرصت هم به گل تبدیل نشد.

در  دقیقه ۵۵، ایوب کلانتری قصد داشت با استفاده از یک ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه او پس از برخورد به دیواره دفاعی راهی کرنر شد.

در دقیقه ۶۰، مهدی ترابی درون محوطه جریمه نساجی فرصت بسیار خوبی به دست آورد اما شوت او به اوت رفت.

در دقیقه ۶۸، ساکت الهامی با دریافت  کارت زرد دوم، از روی نیمکت نساجی اخراج شد.

در دقیقه ۶۹، کریم اسلامی درون محوطه جریمه پرسپولیس به توپ رسید و با عبور از کنعانی‌زادگان فرصت خوبی برای شوت زنی داشت اما ضربه پای چپ او به اوت رفت.

در دقیقه ۷۸، روی اشتباه مدافعان پرسپولیس، قرمز پوشان پرسپولیس درون محوطه جریمه نساجی به توپ رسیدند اما در نهایت این فرصت با ضربه ترابی از دست رفت.

در دقیقه ۹۰ نفوذ عالیشاه به محوطه جریمه نساجی، او را در موقعیت خوبی قرار داد و پاس در عرض او را آل‌کثیر به راحتی به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (۸۰ امید عالیشاه)، احسان پهلوان، وحید امیری (۶۸ عیسی آل‌کثیر) و شهریار مغانلو (۸۷ کمال کامیابی‌نیا)

ترکیب نساجی: سعید جلالی راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید غلامعلی بیگی، حسن جعفری، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران  ( ۳۹ احسان قهاری)، کریم اسلامی (۸۰ علی زارع)، فرزاد زامهران  (۵۵ رضا دهقانی) و علی آل کثیر (۸۰ سید جلال آقایی).

انتهای پیام/

کد خبر: 1092644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =