درخواست تسریع واکسیناسیون دانشجویان از سوی معاون وزیر بهداشت

معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه‌ای خطاب به معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی خواستار تسریع در واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، علی اکبر حق دوست در نامه‌ای خطاب به معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی یادآور شد: «از آنجایی که مکاتبات متعددی از سوی دانشگاه‌ها در خصوص ضرورت تزریق واکسن به دانشجویان صورت گرفته، اعلام می‌شود که موضوع در شورای معاونین طرح و مورد حمایت حمایت وزیر بهداشت قرار گرفت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در ادامه نامه خاطرنشان کرد: البته در ماه‌های گذشته نیز تعامل بسیار نزدیکی با معاونت بهداشت در این رابطه صورت گرفته و در آخرین جلسه در روزهای اخیر مقرر شد برای دانشجویان با اولویت اول زمینه دریافت واکسن با سرعت بسیار بالا فراهم شود.

حق دوست اظهار کرد: معاونان آموزشی دانشگاه‌ها مستحضر باشند که فرآیند مربوطه در ستاد به جد دنبال می‌شود و مکاتبه جدید لازم نیست. البته تاکید می‌شود شیوه تزریق منطبق بر دستورالعمل‌های مشترک معاونت بهداشت و آموزش وزارت بهداشت باشد تا تفاوت در بین عملکرد دانشگاه‌ها و ایجاد زمینه اعتراض به حداقل برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =