دانشگاه‌های استانی مسئول ارتقای حق‌التدریسی‌ها شدند

معاون آموزشی وزیر علوم با تاکید بر اینکه از امسال بسیاری از فعالیت‌ها به دانشگاه‌های مراکز استانی واگذار می‌شود، گفت: ارتقا، افزایش حقوق یا اضافه کاری اساتید حق‌التدریس به این مراکز واگذار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، علی خاکی صدیق در بیست و هفتمین اجلاس مجازی مشترک سراسری سرپرستان مدیریت‌های استانی، پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان در خصوص اولویت‌ها و برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان در سال جاری، اظهار کرد: مجموعه دانشگاه فرهنگیان می‌تواند در سال جدید با پتانسیل مدیران استانی و رؤسای پردیس‌ها و مراکز، فعالیت‌های جدید، جدی و پیش رویی برای ارتقای دانشگاه داشته باشند.

وی همچنین سال ۱۴۰۰ را سال شفافیت، نظارت مالی و چابک‌سازی فعالیت‌ها و حرکت در این زمینه برشمرد و گفت: تفویض اختیار به استان‌ها در امور مختلف و لزوم آمادگی و همراهی مدیریت‌های استانی در این خصوص باید افزایش یابد.

معاون آموزشی وزیر علوم همچنین اهتمام برای تایید سند جامع نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان را با توجه به اقدامات و مکاتبات انجام شده برای آماده‌سازی و ارائه آن به مراجع ذی‌صلاح از فعالیت‌های پیش روی دانشگاه دانست و اظهار کرد: امیدواریم با تایید این سند و متعاقب آن پیاده‌سازی ساختار جدید و تفصیلی دانشگاه با همراهی استان‌ها در این خصوص، مشکلات که ناشی از این موضوع بوده است، مرتفع شود.

خاکی صدیق تاکید کرد: سال پیش رو سال واگذاری عمده فعالیت‌ها به استان‌ها است. در واقع امسال پرداخت حق‌التدریس‌ها، اضافه کار و  بحث ارتقا و پایه به استان تفویض خواهد شد و باید استان‌ها آمادگی کافی را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =