بلاتکلیفی پرسپولیسی‌ها در فرودگاه از زبان آقای مدیر

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه با وجود اینکه تا روز گذشته همه چیز هماهنگ بود، اما امروز کشور هند اجازه پروازه به ما نمی‌هد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ابراهیم شکوری درباره بلاتکلیفی باشگاه پرسپولیس برای سفر به هند اظهار داشت: متأسفانه کشور هند اجازه پرواز به ما نمی‌دهد. این موضوع از دست باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال خارج است و به کشور هند مربوط می‌شود. فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی هند قرار دارد و تا روز گذشته همه چیز برای سفر ما «اوکی» بود، اما امروز این مشکل پیش آمده است. بارهای تیم ما هم در هواپیماست و منتظریم تا این مشکل برطرف شود.

وی در مورد نگرانی یحیی گل‌محمدی از وضعیت هتل کشور هند و اینکه این هتل دارای ۲۳۰ تا ۲۴۰ هتل است، گفت: حبابی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی سال گذشته در قطر وجود داشت، در هند وجود ندارد. مجبور شدیم این هتل را بگیریم. این بهترین هتلی است که در شهر گوا وجود دارد و الریان قطر هم در همین هتل اسکان دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه AFC چطور به هند با این شرایط میزبانی داده است، گفت: ما هم نمی‌دانیم اصلاً چطور این امکانات تأیید و به هند میزبانی داده شده است. من قبلاً هم گفتم، ما به کشوری می‌رویم که شرایط بسیار ویژه‌ای دارد. هند مانند قطر، امارات و حتی ایران نیست و شرایط متفاوتی دارد.

شکوری در مورد بحث پرداخت مطالبات بازیکنان عنوان کرد: روز گذشته سمیعی با بازیکنان صحبت کرد و توضیحاتی به آنها ارائه داد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1092712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =