استقلالی‌ها خارج از دسترس

تصمیم استقلالی‌ها برای دور شدن از فضای اخبار و رسانه‌ها از جهاتی می‌تواند به موفقیت این تیم کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر کریمی( کارشناس فوتبال)؛ استقلالِ مجیدی با سه برد و یک مساوی بازی‌های قبل از آسیا را به اتمام رساند. جایی که بعد از مساوی مقابل پیکان این تیم عملا در بایکوت خبری قرار گرفت. رفتن استقلال در خارج از فضای خبری از جهاتی می‌تواند برای آنها مفید باشد بخصوص که بعد از بحث کرونایی شدن چند بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی، حالا آنها باید روزهای از دست داده برای آمادگی خود را جبران کنند.

مجیدی و جبران مافات

برای مجیدی که جانشین فکری شده هیچ فرصتی بهتر از این زمان بدست نیامده بود. پس با علم به اینکه فاصله گرفتن از فضای رسانه‌ای می‌تواند تمرکز را به اردوی این تیم بیاورد، استقلال بی سر و صدا به دنبال اجرای برنامه‌های خود پیش می‌رود. مجیدی خوب می‌داند که برای جبران مافات بهترین راه موفقیت در آسیا است. ضمن اینکه اگر استقلال از این مرحله و بازی‌های فشرده سرافراز بیرون بیاید قطعا ادامه راه لیگ برتر و حتی حذفی برای آنها راحت‌تر و با اعتماد به نفس بیشتری دنبال خواهد شد.

غافلگیری حریفان

از تمرینات استقلال فعلا اطلاع خاصی در دست نیست. بخصوص که بخاطر کرونا در یک تصمیم درست حضور خبرنگاران هم ممنوع و یا محدودتر شده است. بازی صنعت نفت هم کنسل شد. پس تمام داشته‌های ما عموما به همین چند روز اخیر بر می‌گردد که این خود می‌تواند حربه درست کادر فنی این تیم باشد تا با پیاده کردن پلن‌های مختلف و انعطاف در سبک بازی در بازی‌های آسیایی حریفان را غافلگیر کند. البته اگر در این زمان کم ابزار و شرایط لازم موجود باشد.

وفق پذیری

برای تیمی که ظاهرا باید در ساعت انتهایی شب به وقت تهران به مصاف حریفان برود بهترین کار ایجاد وفق پذیری بدنی بازیکنان با ساعات بازی است. این احتمال هم وجود دارد که تمرینات -البته در حد امکان- در شرایط بازی برگزار شده باشد نکته‌ای که قطعا از چشم کادر فنی استقلال دور نخواهد ماند.

امیدواری

جوانی مجیدی و تجربه کمالوند و نتایج بدست آمده در بازی‌های قبلی امیدواری را به اردو استقلال آورده است. ترکیب کادر فنی و در اختیار داشتن تقریبا همه بازیکنان هم یکی از نکات بارز این تیم می‌باشد. اینکه استقلال با چه استراتژی و چینشی در این مسابقات و بازی‌ها شرکت خواهد کرد نیاز به زمان زیادی ندارد تا ببینیم خروجی این سکوت خبری برای استقلال چه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =