آفساید بودن هر ۲ گل پرسپولیس ثابت شد

مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: اگر اجازه دهند تیم‌ها در زمین فوتبال با هم رقابت عادلانه داشته باشد نه تنها حرف و حدیثی بوجود نمی‌آید بلکه حق به حقدار می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فرهاد کوچک‌زاده در مورد آخرین وضعیت تیم نساجی مازندران بعد از بازی با تیم پرسپولیس اظهار داشت: سرمربی ما در بازی با پرسپولیس به ناحق کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد، ولی در تمرینات کنار تیم است. از این رو با شروع مجدد تمرینات از روز دوشنبه فاز دیگری از آماده سازی تیم برای هفته‌های پیش رو را استارت می‌زنیم.

وی با اشاره به اتفاقات بازی با تیم پرسپولیس تاکید کرد: ثابت شد هر دو گل تیم پرسپولیس آفساید بود و کارشناسان به آن اذعان کردند. ما نیز اعتراض کتبی در این خصوص به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم. امیدوارم نتیجه بگیریم و از این پس برای بازی‌های حساس داوران قوی‌تری بگذارند. هر چند نتیجه بازی برنمی گردد؛ ولی دوست نداریم حق سایر تیم‌ها حتی در بازی برابر تیم ما ضایع شود.

کوچک‌زاده تصریح کرد: از یک ربع اول بازی سوت‌های این داور سمت و سوی خاصی داشت. از نوع قضاوتش همه چیز کاملا مشخص است. ما بی‌جهت حساس نشدیم و می‌دانیم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است، ولی وقتی این اشتباهات در ۱۰ دقیقه اول بازی به سمت تیم مقابل است حساسیت به وجود می‌آید و عکس العمل مربی و بازیکن و سایر اعضای تیم را به همراه خواهد داشت

مدیر تیم نساجی در مورد اظهارات ساکت الهامی در خصوص تزریق واکسن کرونا به تیم پرسپولیس و واکنش کمیته پزشکی ورزشی گفت: الهامی با ذکر این مطلب در واقع مثال زده است. او معتقد بود وقتی پرسپولیس‌ها با وجود شرایط کرونایی تیم ما تا این حد به برگزاری بازی اصرار دارند حتما واکسن زدند که تا این حد مطمئن است. در واقع الهامی برای اعتماد بیش از حد پرسپولیسی‌ها به خودشان مثالی زده است. ما هم دوست داشتیم بازی در شرایط عادی برگزار شود و همه دیدند که به برگزاری بازی اصرار کردیم تا نگویند کرونایی‌های ما بهانه هستند، ولی‌ ای کاش این بازی در شرایط برابر هم از نظر کرونا و هم از نظر داوری برگزار می‌شد. خیلی‌ها بعد از این که اعلام شد ما چند عضو کرونایی داریم ادعا کردند تیم نساجی جوسازی می‌کند و دنبال حاشیه سازی است. از این رو به دنبال بهانه نبودیم و برای حفظ روح جوانمردی با وجود برخی کم لطفی‌ها بازی کردیم.

کوچک زاده با اشاره به عملکرد دو تیم در این بازی خاطرنشان کرد: تیم ما موقعیت‌های گلرنی زیادی داشت و حتی نیمه دوم بر بازی سوار بودیم. بسته بازی نکردیم و با وجود کم بودها فوتبال با کلاسی برگزار کردیم. آنها هم تیم قابل احترامی هستند، ولی خیلی هایشان می‌گفتند تحت فشار تیم ما بودند. اگر قضاوت کمی بهتر بود حرف و حدیث هم به وجود نمی‌آمد. حق ما در این بازی ضایع شد. به نظر من اشتباهات داوری بیش از حد تصور بود.

وی با اعتراض نسبت به شرایط نابرابر بازی با تیم پرسپولیس تصریح کرد: من بارها در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پرسپولیس بازی کردم و همه شرایط را می‌دانم. داورهای زیادی را هم دیدم، ولی داور این بازی نتوانست مدیریت کند. اعتراض بازیکنان و مربی ما را با کارت جواب می‌داد و در مقابل اعتراض‌های پرخاشگرانه اعضای تیم پرسپولیس واکنشی نشان نمی‌داد. مگر خون آنها از ما رنگینتر است. چه تفاوتی بین تیم‌ها وجود دارد؟ یعنی برای تیم دیگر شخصیت قائلید و برای تیمی مثل ما نه؟ دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و تفاوت فنی زیادی بین تیم‌ها وجود نداشت تنها تفاوت این بازی را داور ایجاد کرد.

مدیر تیم نساجی ادامه داد: ارزش‌های تیم پرسپولیی را زیر سوال نمی‌برم، ولی نتیجه باید در زمین مشخص شود. در گل دوم کنار داور بودم و به او گفتم اشتباه کردی پاس در عرض نبود و رو به جلو بود، ولی جواب داد من دیدم. در حالی که همان لحظه که با من صحبت می‌کرد از خط آفساید ۱۰ متر عقب‌تر بود. جای شکرش باقی است که در فیلم‌ها ثابت شد اشتباه کرده است. یعنی اگر ما این گل‌ها را به تیم پرسپولیس زده بودیم آفساید نمی‌گرفتند؟ اتفاقا خیلی راحت می‌گرفتند و گل را مردود اعلام می‌کردند. نباید بین تیم‌ها تفاوت باشد. اگر حرف و حدیثی هم هست و مردم می‌گویند برخی تیم‌ها حمایت می‌شوند به دلیل این است که نمی‌گذارند تیم‌ها در شرایط برابر با هم رقابت کنند. اگر اجازه دهند تیم‌ها در شرایط برابر رقابت کنند شک نکنید تیمی که حرفه ای‌تر است و زحمت بیشتری کشیده پیروز خواهد شد. خوب است که تفاوت‌ها در زمین مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1092813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =