«تروریسم‌شویی» راهبرد حقوق بشری برلین است

دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در توئیتر به رویکرد آلمان در تعامل و به رسمیت شناختن گروهک تروریستی منافقین واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در توییتی با انتقاد از رویکرد کشور آلمان در تعامل و به رسمیت شناختن گروهک تروریستی منافقین نوشت: «فاطمه‌ی سه ساله که در آتش منافقین سوخت و خاکستر شد، یکی از هزاران قربانی گروه تروریستی منافقین در ایران است. آلمان برای اجرای عدالت باید دادگاه‌هایی چون نورنبرگ برای مجازات منافقین برپا کند. نه اینکه به آن‌ها مصونیت بدهد! آیا تروریسم‌شویی، راهبرد حقوق بشری برلین است؟»

بر اساس اعلام سایت حقوق بشر، دبیر ستاد حقوق بشر عکسی از دختری سه ساله را منتشر کرده که توسط منافقین زنده زنده در آتش سوخت و خاکستر شد. پدر و مادر فاطمه سادات طالقانی رادیو محلی تأسیس کرده بودند و سرود و برنامه فرهنگی تهیه می‌کردند. منافقین که پدر و مادر فاطمه را هدف گرفته بودند، کانکس محل استقرار این خانواده را به آتش کشیدند و این طفل ۳ ساله را به شهادت رساندند.

مادر فاطمه درباره روز واقعه می‌گوید: «…دیدم شعله‌های آتش از کانتینر زبانه می‌کشد. اطمینان داشتم که دخترم داخل آن است و در شعله‌های آتش می‌سوزد اما آتش آن قدر زیاد بود که نزدیک شدن به آن محال بود چه رسد به نزدیک شدن به آن.. آتش که خاموش شد، بدن سوخته دخترم، شقایق زندگی‌ام را دیدم. پارچه سفیدی روی بدن سوخته‌اش انداختند. اما از شدت حرارت استخوان‌هایش پارچه آتش گرفت و از بین رفت. پزشک قانونی آمد و نوشت: جسدی زغال شده به اندازه تقریبی هشتاد سانتی متر مشخص گردید و با یک ملحفه سفید پوشانده شده است. استخوان‌های جمجمه سوخته شده، فقط بخشی از ساق پا و نیم تنه بالا مشخص است و در قسمت‌ها دیگر بدن به علّت شدّت سوختگی قابل تشخیص نیست.»

قاتل «فاطمه» پس از دستگیری اقرار کرد که ساعت سه بامداد روز سه شنبه نهم تیرماه ۱۳۶۰ عملیات آتش زدن کانتینر را با هدف به شهادت رساندن پدر و مادر فاطمه را انجام داده است.
این در حالیست که سیاستمداران اروپایی من جمله آلمان و فرانسه با چشم بستن بر جنایات منافقین با این گروهک تروریستی تعامل دارند و از آن‌ها حمایت می‌کنند. اخیراً نیز تعدادی از نمایندگان اسبق و سابق پارلمان آلمان در وبینار منافقین حضور بهم رسانده و درباره حقوق بشر سخن پراکنی کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =