سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با حضور سیروس صابری مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و حجت الاسلام والمسلمین مهاجر مهدوی راد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی در واحد ایلام برگزار شد.

سیروس صابری مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی  مدیون خون شهدا است. در جنگ تحمیلی و به برکت خون شهدا حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشده است.

وی با اشاره به رشادت های مردم استان ایلام در دوران جنگ تحمیلی، گفت: مردم استان ایلام مردانه در مقابل رژیم بعثی که از سوی 36 کشور جهان پشتیبانی می شد، ایستادند و ما هم باید امروز با الگو گیری از این مردم در مقابل دشمن بایستیم.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه با ریل گذاری درست در خط انقلاب و رهبری است، اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش جوانان و توجه به پیشرفت های علمی و پژوهشی شکل گرفته و این مسیر درست باید اطلاع رسانی شود.

وی به اقدامات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی نظیر راه اندازی سامانه های آموزشیار و پژوهشیار اشاره و تصریح کرد: این سامانه ها به شفاف سازی مسائل در دانشگاه آزاد اسلامی کمک می کنند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهاجر مهدوی راد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، گفت:  مجموعه حراست دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی خوب عمل کرده و در مسیر درستی حرکت می کند. حراست باید منافع و مصالح اسلام و دانشگاه را در نظر بگیرد.

محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام همچنین در این مراسم گفت: معتقدیم تنها با تفکر انقلابی و کار جهادی که در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته می توان مشکلات مردم را حل کرد؛ بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی ماوای نیروهای انقلابی با تفکرجهادی است.

وی به بیان عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: برای اولین بار مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در این دانشگاه راه  اندازی شده است و مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ماوایی برای پژوهشگران و جویندگان علم و دانش و محلی برای درآمدهای غیر شهریه ای است.

میرزایی حیدری تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تاسی از امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند و با نگاه حل مسأله در استان بازوی توانمندی برای مسئولان استان است.

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش های صادقانه علی نوروزی مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تقدیر و دکتر یادگارمحمدی به عنوان سرپرست  حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام منصوب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092872

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =