«معلمان» در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر بنا باشد از ابتدای مهرماه سال جاری، کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود انتظار داریم فرهنگیان و دانش آموزان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از خانه ملت؛ محسن حاجی میرزایی، در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری کلاس‌های حضوری مدارس، منوط به واکسیناسیون دانش آموزان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است و آموزش‌وپرورش چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ کرده است، گفت: تصمیم‌گیری برای واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و اولویت‌بندی‌ها برای دریافت واکسن کرونا در آن ستاد انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر بنا باشد از ابتدای مهرماه سال جاری، کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود انتظار داریم فرهنگیان و دانش آموزان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

حاجی میرزایی یادآور شد: در بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد از مجموع کشورهای دنیا در ۷۶ کشور، معلمان را در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار داده‌اند و در ۱۳ کشور نیز اولویت اول خود را به این قشر اختصاص داده‌اند.

وزیر آموزش‌وپرورش تأکید کرد: وزارت آموزش‌وپرورش نیز پیشنهاد خود را برای در اولویت قرار گرفتن معلمان جهت دریافت واکسن کرونا به ستاد ملی مقابله با کرونا منعکس خواهد کرد.

انتهاب پیام/

کد خبر: 1092913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =