لپ تاپ جدید "اچ پی" با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل

شرکت اچ پی از عرضه قریب‌الوقوع دو لپ تاپ کروم بوک جدید خود از سری ایکس ۳۶۰ چهارده سی با قابلیت تبدیل به تبلت خبر داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) به نقل از زد دی نت؛ لپ تاپ تازه ارائه شده از سوی شرکت اچ پی، مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل از سری تایگر لیک – یو بوده و قیمت مدل مجهز به تراشه Core i۳ آن ۶۴۹ دلار است. یک مدل از این لپ تاپ با تراشه Core i۵ نیز در راه است.

اچ پی از سال ۲۰۱۸ به این سو لپ تاپ‌های کروم بوک عرضه می‌کند که عموماً دارای نمایشگرهای ۱۴ اینچی بوده‌اند. این در حالی است که آن زمان از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل در تولید کروم بوک های مذکور استفاده شده بود.

از خصوصیات مدل دارای پردازنده Core i۳-۱۱۱۵G۴ میتوان به این موارد اشاره نمود که دارای هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. از سوی دیگر مدل Core i۵-۱۱۳۵G۷ دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

نمایشگر لمسی این لپ تاپ ها به پوشش نشکن Corning Gorilla Glass ۵ نیز مجهز شده و عمر باتری این دو مدل به ترتیب ۱۰.۵ و ۱۳.۵ ساعت است. دقت نمایشگرهای هر دو لپ تاپ ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و آنها دارای دو پرت یو اس بی – سی و یک پرت یو اس بی – ای هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =