تمایل داشتم در پرسپولیس بمانم اما نخواستند

مهاجم ماریتیمو گفت: با این‌که دوست داشتم لژیونر شوم اما شخصا به باشگاه پرسپولیس رفتم چون مدیون این تیم و این هواداران بودم اما برخی از عوامل باشگاه نخواستند که در پرسپولیس بمانم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی علیپور در رابطه با شرایطش پس از جدایی از پرسپولیس و حضور در لیگ پرتغال اظهار کرد: در شرایط خیلی سختی برای تصمیم گرفتن قرار گرفته بودم اما تمایل خودم را نشان داده بودم که در پرسپولیس بمانم. من در این تیم بزرگ شدم و هواداران همیشه از من حمایت کردند و مدیون تیمم بودم اما با وجود این‌که باشگاه برای ادامه همکاری به من زنگ نزد، خودم به باشگاه رفتم تا مذاکره کنم. عواملی که در باشگاه پرسپولیس بودند میلی برای ماندن من نداشتند. من چهار هفته از لیگ پرتغال را از دست دادم اما به هر حال تصمیمم را گرفتم که به لیگ پرتغال بیایم. با شرایط سخت پرتغال دست و پنجه نرم کردم چون اولین تجربه حضورم بود اما خداراشکر توانستم به شرایط آرمانی‌ام برسم.

او درباره جدایی‌اش از پرسپولیس اضافه کرد: من تمایل داشتم بمانم و کار حرفه‌ای این است که باشگاه با هر بازیکنی که قراردادش تمام می‌شود، تماس بگیرد و برنامه بازیکن را برای ماندن یا رفتن بخواهد و بگوید تمایل دارید بمانید یا نه اما کسی به من زنگ نزد. با این‌که دوست داشتم لژیونر شوم اما شخصا به باشگاه رفتم چون مدیون این تیم و این هواداران هستم. باشگاه و عوامل به ناحق به من حجمه وارد کردند و نخواستند در پرسپولیس بمانم. البته این موضوع دیگر گذشته و برای پرسپولیس و نمایندگان ایران که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهاجم ماریتیمو در رابطه با شرایط تیمش بیان کرد: تیم‌مان امسال شرایط خاصی دارد چون در چند سال گذشته وضعیت سقوط را تجربه نکرده بود. من هم بعد از هفته چهارم به تیم آمدم و بعد یک ماه مصدوم شدم. برای به دست آوردم آمادگی‌ام با درد تمرین می‌کردم و یک ماه با این درد در تمرینات حضور داشتم. خداراشکر مربی جدید که آمد حس خوبی به بازیکنان داد و با این تیم آینده خوبی را برای خودم می‌بینم.

او اضافه کرد: امیر عابدزاده در همان اوایل بازی‌ها نمایش خوبی داشته و در هر بازی حداقل سه سیو خیلی خوب انجام می‌دهد و تیم را نگه می‌دارد اما به هر حال شرایط تیم ما خوب نیست و باشگاه اولین بار است این شرایط را تجربه می‌کند. ما با تیم نهم جدول چهار امتیاز فاصله داریم و راحت می‌شود از این شرایط فرار کرد. در ادامه لیگ بازی‌های حساسی داریم و امیدوارم بهترین شرایط رقم بخورد. خودم هم قول می‌دهم در این شرایط سهیم باشم.

علیپور در پایان اضافه کرد:‌ بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند حق‌شان این نبود. من از جنس هواداران هستم و هیچوقت نیاز به ثابت کردن خودم نداشتم. اگر مدیریت پرسپولیس این کار را کردند شاید می‌خواستند فشار را از روی خودشان بردارند اما امیدوارم همه مدیران فوتبال ایران در راستای پیشرفت فوتبال قدم بردارم. امیدوارم به خاطر این‌که شرایط را به نفع خودشان کنند، بازیکن را جلو هواداران قرار ندهند. من هیچ دلخوری ندارم و همیشه پرسپولیس را خانه خودم می‌دانم و اکنون هم که در این تیم نیستم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =