ناکام گذاشتن عملیات تروریستی داعش در نینوا توسط «حشد شعبی»

سازمان «حشد شعبی» با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این گروه مقاومتی توطئه تروریستهای تکفیری داعش برای انجام اقدامات تروریستی گسترده در استان «نینوا» را ناکام گذاشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از الفرات نیوز؛ سازمان «حشد شعبی» عراق امروز سه شنبه بیانیه‌ای را در خصوص جدیدترین عملیات این گروه مقاومتی در استان نینوا منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان حشد شعبی در بیانیه مذکور اعلام کرد که نیروهای این گروه مقاومتی نقشه تروریست‌های تکفیری داعش برای انجام اقدامات تروریستی گسترده در استان نینوا را ناکام گذاشتند.

سازمان حشد شعبی در بیانیه خود آورده است: پس از جمع آوری اطلاعات محرمانه به تحرکات بقایای داعش برای انجام اقدامات تروریستی در نینوا پی بردیم. نیروهای حشد شعبی طی عملیاتی گسترده گروهی را که قرار بود اقدامات تروریستی را انجام دهد، شناسایی و متلاشی کردند.

پیشتر «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از آغاز طرح امنیتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داده بود. وی در این زمینه گفته بود: طرح امنیتی ویژه ماه مبارک رمضان شامل عملیات‌های پیشدستانه علیه بقایای عناصر تروریستی داعش می‌شود.

این مقام نظامی ارشد عراق در ادامه تأکید کرده بود: بخشی از عملیات ویژه نیروهای عراقی در ماه مبارک رمضان در کوه‌های «حمرین» انجام می‌شود. کما اینکه طرح مذکور، الانبار، دیالی و کرکوک را نیز در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =