قیمت گوشت قرمز کاهش یافت

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به میزان تولید دام، انتظار می‌رود قیمت گوشت قرمز در بازار در روزهای پیش رو کاهشی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از صدا و سیما؛ منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام با اعلام اینکه مشکلی در تأمین گوشت ماه رمضان وجود ندارد، افزود: در حال حاضر مقادیر زیادی گوشت تولید شده که در اختیار بخش خصوصی و دولتی است به طوریکه می‌توان بازار را به ۲ بخش منجمد و گرم تقسیم کرد.

وی که از انتظارات برای تعال در بازار نیز خبر داد، خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد وارداتی را کمتر از ۱۰۰ هزار تومان و گوشت گوسفندی وارداتی را ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد. گرچه قبل از عید دولت قیمت گوشت‌های منجمد وارداتی را افزایش داد، اما در بخش منجمد داخلی نوسان خاصی را مشاهده نکردیم، هر چند در بخش لاشه گوشت گرم به سبب تمایل مصرف خانوارها نوساناتی را داشتیم که با ازدیاد عرضه انتظار می‌رود، بازار متعادل شود.

پوریان ادامه داد: طبق روال همه ساله، عرضه دام در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد به اوج خود می‌رسد که ازدیاد عرضه در برابر تقاضا منجر به تعادل قیمت در سطح بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =