مچ‌اندازی نکونام و ژاوی در گام اول

از هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا ۲۰۲۱، امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه، تیم فولاد ایران به مصاف السد قطر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ این دیدار در شرایطی از ساعت ۲۲.۳۰ در ورزشگاه پادشاه فهد در عربستان برگزار خواهد شد که شاگردان جواد نکونام، برای رویارویی با ژاوی و تیمش کار بسیار دشواری خواهند داشت.

پس از پیروزی قاطع و چهارگله فولادی‌ها در برابر العین در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، حالا فولادی‌ها در برابر تیم مدعی السد قرار خواهند گرفت، تیمی که در این فصل از رقابت‌ها، از اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی هم محسوب می‌شود.

در همین خصوص بخوانید؛

فولاد ایران در اندیشه صعود از گروه مرگ

کهشانی‌های مدعی

السدی‌ها در این فصل از مسابقات لیگ ستارگان قطر، با کسب ۶۰ امتیاز از ۲۲ مسابقه، مقتدرانه قهرمانی را جشن گرفتند، شاگردان ژاوی در ۱۹ بازی از این ۲۲ دیدار، به پیروزی رسیدند و در سه مسابقه هم به نتیجه تساوی دیت یافتند، السدی با زدن ۷۷ گل در یک فصل از خط حمله بسیار خوبی برخوردار هستند و با تنها ۱۴ گل خورده، خط دفاعی مطمئنی را هم دارند، السد از لحاظ مهره جزو بهترین تیم‌های این چند سال اخیر آسیا است و امتیاز گرفتن از آن، بسیار دشوارتر از حد تصور است.

اما شاگردان جواد نکونام در لیگ‌برتر، با کسب ۲۷ امتیاز از هجده مسابقه در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند، فولادی‌ها موفق به زدن ۱۷ گل شده‌اند و دریافت تنها ۱۱ گل، از ساختار دفاعی قدرتمندی بهره‌مند هستند.

فولادی‌ها در گروه D این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند و به جز السد قطر با تیم‌های النصر عربستان و الوحدات اردن همگروه هستند، این گروه بدون شک از دشوارترین گروه‌های منطقه غرب آسیا می‌باشد.

در نهایت باید دید، فولادِ باانگیزه و منسجم جواد نکونام می‌تواند از پس السد مدعی قطر بگذرد یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =