بی‌تابی شاگردان مجیدی برای ستاره سوم

از بامداد جمعه کار فرهاد مجیدی و شاگردانش در فصل جدید لیگ قهرمانان آغاز می‌شود و آنها اولین گام برای تحقق رویای کسب ستاره سوم را برخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رامین خادمیانی؛ استقلال ایران که با حکم فدراسیون فوتبال آسیا و کنار گذاشتن تیم های دیگر به دلیل عدم داشتن مجوز حرفه‌ای به صورت مستقیم به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ راه یافت در گروه C این رقابت‌ها با تیم های الاهلی عربستان، الدوحیل قطر و الشرطه عراق همگروه است.

امسال نیز به مانند دوره قبل با توجه به شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به صورت متمرکز و با این تفاوت که بازی های گروهی هر کدام از گروه ها در یک کشور خاص و با تأیید مسئولین به مدت ۲ هفته برگزار می شود.

تا قبل از این دوره به مدت ۶ سال بود که تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث به مصاف همدیگر می‌رفتند که امسال با موافقت AFC، عربستان و تیم الاهلی این کشور میزبان گروه C این رقابت ها شد.

آبی پوشان ایرانی که تا بدین جای کار از شرایط خود در کشور میزبان ابراز رضایت کردند در بامداد روز جمعه ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ اولین بازی خود را مقابل نماینده میزبان یعنی تیم الاهلی انجام خواهند داد تا ماجراجویی فرهاد مجیدی و شاگردانش آغاز شود.

جدال دوباره آبی‌ها با گروه مرگ

به زعم بسیاری از کارشناسان و همچنین با توجه به سابقه تیم ها در آسیا و حتی لیگ های داخلی از گروه استقلال به عنوان گروه مرگ این دوره از مسابقات یاد می شود. جایی که استقلال از ایران با ۲ عنوان قهرمانی و ۲ نائب قهرمانی آسیا از پرافتخارترین تیم های حاضر در ACL۲۰۲۱ ، الاهلی عربستان با ۲ نائب قهرمانی در رقابت های آسیایی و الدوحیل قطر و الشرطه عراق با عناوین مختلف قهرمانی لیگ های داخلی حضور دارند.

وجود بازیکنان شاخص و تراز اول در تیم های این گروه و قوانین جدیدی که مسئولین AFC برای این دوره در نظر گرفتند که از هر گروه یک تیم یا به عنوان سرگروه و یا بهترین تیم دوم صعود خواهد کرد بیش از اندازه به حساسیت بازی ها افزوده است که باعث می شود تیم ها با تمام توان و انگیزه پای به این رقابت ها بگذارند.
گروه C رقابت ها میزبان یکی از جذاب ترین تقابل ها هم خواهد بود. علی کریمی بازیکن سابق استقلال که در زمان حضورش در این تیم مغز متفکر آبی ها در میانه میدان بود امسال به تیم قطر اس سی پیوست به صورت قرضی در تیم الدوحیل حضور دارد و باید در مقابل تیمی قرار بگیرد که هواداران و حتی کادر فنی اش پس از جدایی این بازیکن خلأ و نبودش را لمس کرده اند.

عطش موفقیت در تیم فرهاد مجیدی

آبی های ایران که چند سال است انواع و اقسام ناملایماتی ها و حواشی ها را تحمل کرده و از کسب عنوان قهرمانی بازمانده اند امید زیادی برای درخشش و کسب امتیاز کافی برای صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا دارند. در دوره قبل نیز پیش از از سرگیری این رقابت ها حواشی زیادی در اطراف تیم قرار داشت و آبی ها با کوله باری از مشکل وارد مسابقات شدند اما امسال و پس از بازگشت فرهاد مجیدی بر سکان رهبری استقلالی ها، انگیزه تیم چند برابر شده تا ناکامی سالیان اخیر را جبران کنند.

نماینده آبی ایران که امسال هم با تغییر مربی به عربستان آمده است شرایط بهتری به لحاظ بازیکن و ومهره کلیدی دارند و کادرفنی این تیم که تلفیقی از تجربه و نیروی جوانی است دست بازتری نسبت به دوره پیشین دارد. انگیزه و شور و شعف دستیابی به موفقیت در تمامی مجموعه آبی ها اعم از بازیکنان، کادرفنی و حتی هواداران دیده می شود؛ هوادارانی که بی صبرانه منتظر کسب نتیجه در لیگ و جام های داخلی علی الخصوص مسابقات آسیایی هستند و امیدوارند کاپیتان سابق محبوبشان این بار به عنوان سرمربی و به پشتوانه بازیکنان خود باعث سربلندی استقلالی ها شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =