فولاد ایران ۱ - السد قطر ۱/ تیم ژاوی از شکست گریخت

دیدار تیم‌های فولاد و السد قطر با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ دیدار تیم‌های فولاد و السد قطر در قالب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

گزارش اتفاقات مهم این بازی را ادامه می‌خوانید.

ترکیب السد قطر

مشعل برشام، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسین، نام تائه‌هی، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، رودریگو تابتا، گیلرمه دوساندوز،‌ بو علام خوخی، سانتی کازورلا، سالم‌ الهاجری

ترکیب فولاد ایران

محسن فروزان، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، صالح حردانی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک، محمد زبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، لوسیانو پریرا

گل‌های بازی:

السد قطر: (بوعلام خوخی ۸۹)

فولاد ایران: (لوسیانو پریرا ۶۱)

کارت زرد:

السد قطر: -

فولاد ایران: (ساسان انصاری ۳۹) (فرشاد احمدزاده ۵۴)

کارت قرمز:

السد قطر: -

فولاد ایران: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۱۲: حسن الهیدوس با جلوگیری از به اوت رفتن یک توپ بلند و با یک پاس عمقی به نام‌ تائه هی او را در موقعیت خوبی قرار داد اما توپ این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: شوت محکم و پست هجده قدم خوخی با واکنش زیبای محسن فروزان همراه شد.

دقیقه ۳۳: سانتر حردانی به روی دروازه با اشتباه مشعل برشام در خروج همراه بود و الهیدوس پیش از رسیدن بازیکنان فولاد، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۴: کرنر ارسالی پاتوسی به روی دروازه به یک موقعیت خطرناک برای فولاد تبدیل شد و ضربات بازیکنان این تیم در چندین مرحله به خط دفاعی السد برخورد کرد و برگشت داده شد. البته فولادی ها در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی نیز داشتند.

دقیقه ۳۸: حملات پی در پی فولاد ایران منجر به کسب موقعیت های زیادی برای این تیم شد که در یکی از این موقعیت ها شوت سر ضرب و بسیار زیبای محمد زبیر نیک نفس توسط دروازبان السد به کرنر رفت.

دقیقه ۴۵: فرار زیبای آیاندا پاتوسی از سمت راست موقعیت خوبی را برای فولاد ایجاد کرد اما پاس عمقی او با اختلاف کمی از جلوی پریرا به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵ + ۲: بازی زیبای فولاد ادامه داشت و در حساس ترین این موقعیت ها توپ ساسان انصاری به کرنر رفت که کرنر آیاندا پاتوسی به نیک نفس رسید اما او به دلیل نداشتن تعادل کافی نتوانست توپ را وارد دروازه تیم ژاوی کند.

دقیقه ۵۳: ارسال علی اسد به روی دروازه به پشت مهران موسوی خورد و در دهانه دروازه نصیب تاباتا شد که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: ارسال مهران درخشان مهر از سمت چپ به مدافع السد خورد این توپ کمانه کرد و به لوسیانو پریرا رسید که این بازیکن با ضربه سر زیبای خود نماینده کشور ما را پیش انداخت.

دقیقه ۸۱: ضربه ایستگاهی تیم السد توسط بو علام خوخی زده شد اما محسن فروزان با عکس العمل زیبا توپ خطرناک خوخی را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۹: ضربه بوعلام خوخی از داخل محوطه جریمه وارد دروازه فروزان شد تا السدی‌ها کار را به تساوی بکشانند.

دقیقه ۱+۹۰: شوت هافبک السدی‌ها در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده با واکنش فروزان به کرنر رفت.

کد خبر: 1093141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =