انتشار اولین فراخوان ملی طرح‌های پژوهشی فنی و حرفه‌ای

اولین فراخوان ملی طرح‌های پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای منتشر شد انتقال تجارب بین المللی در حوزه‌های رشته‌های مهارتی جدید و بومی سازی آن متناسب با شرایط کشور یکی از موضوعات فرخوان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)؛ اولین فراخوان ملی طرح‌های پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای منتشر شد. از موضوعات این فراخوان می‌توان به تدوین و آمایش سرزمین و گسترش دانشگاه فنی و حرفه‌ای به تفکیک استان‌ها در راستای سند توسعه ششم و مطالعه و بررسی ایجاد رشته‌های جدید متناسب با نیاز جامعه و بازار کسب و کار و سرفصل‌های درسی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

انتقال تجارب بین‌المللی در حوزه‌های رشته‌های مهارتی جدید و بومی سازی آن متناسب با شرایط کشور، تدوین سند منابع نیروی انسانی بر اساس آمایش سرزمین آموزشکده‌ها و دانشکده‌های کشور اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی، سیستم‌های جدید توسعه‌ای آموزش‌های مهارتی و سهم دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تولید ناخالص داخلی از دیگر موضوعات فراخوان مذکور است.

تمام موضوعات فوق با در نظر گرفتن سند توسعه ششم کشور و با تاکید بر مواد ۶۴-۶۵ است.

مؤسسات پژوهشی و پژوهشکده‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات دولتی، انجمن‌ها، (دولتی، خصوصی، مردم نهاد و …) معتبر داخل و خارج از کشور می‌توانند نسبت به ارائه طرح‌های پژوهشی اقدام کنند.

پروپوزال‌های پیشنهادی بایستی در چارچوب موضوعات فراخوان و بر اساس فرمت پروپوزال دانشگاه فنی و حرفه‌ای تدوین شوند.

فرم تکمیل شده و پیشنهاد طرح باید به آدرس ایمیل دانشگاه researchplan@tvu.ac.ir ارسال شود. مهلت ارسال پروپوزال‌ها تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ خواهد بود که باید از طریق ایمیل ارسال شود و داوری آثار تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093194

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =