اولین واکنش رسمی مدیران پرسپولیس به شکایت هندی‌ها

مجید صدری رییس هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به ماجرای جنجالی پست اینستاگرام پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس با شکایت هندی‌ها رو به‌رو شده است. سایت «گل» در همین راستا عصر امروز ۲۶ فروردین ماه خبر داد که فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس به دلیل انتشار پست توهین آمیز پیش از سفر به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به AFC شکایت کرده است.

چند روز پیش در صفحه اینستاگرامی پرسپولیس که به دست کارگزار اسپانسری سرخ‌ها کنترل می‌شود، پستی منتشر شد که به جنگ های چند صد سال قبل ایران و هند اشاره داشت

این پست در بین فوتبالی‌ها و غیرفوتبالی‌های هند واکنش‌های بسیار زیادی را به همراه داشت به طوری که باشگاه پرسپولیس از انتشار این پست عذرخواهی و تاکید کرد با عامل آن به شدت برخورد خواهد کرد. اما این عذرخواهی باشگاه پرسپولیس برای هندی‌ها کافی نبود به طوری که امروز خبر رسید فدراسیون فوتبال این کشور علیه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.

دقایقی پس از انتشار این خبر امیرساعد وکیل، وکیل پیشین سرخ پوشان پایتخت با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از تبعات سنگین این شکایت در صورت به نتیجه رسیدن آن پرده برداشت. او مدعی شد که در صورت تایید شکایت فدراسیون فوتبال هند جریمه ۲۰ هزار دلاری و کسر ۳ امتیازی در انتظار پرسپولیسی‌ها خواهد بود!

حالا مجید صدری رییس هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: نظر به حاشیه رخ داده در صفحه مجازی رسمی باشگاه که با بی‌تدبیری مسئول(ادمین) این صفحه رخ داد و موجب آزردگی خاطر کشور دوست و ریشه‌دار هندوستان گردید، لازم می‌دانم از این تریبون اعلام کنم با این رفتار نسنجیده شدیدا برخورد خواهیم کرد. شایان ذکر است در تلاشیم با همکاری کارگزار، هر چه زودتر این دسترسی را به باشگاه منتقل کنیم. با آرزوی موفقیت در ادامه پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا و اهتزاز پرچم سرخ پرسپولیس بر بام فوتبال آسیا.

تصویر پست اینستاگرامی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

کد خبر: 1093219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =